A fogantatástól...
.

2011. szeptember 28., szerda

Új Védőnő látogatása

Ma volt nálunk új védőnő. Most találkoztunk először, eddig csak telefonon értekeztünk, 1x. A megbeszéltekhez tartva magát, mondhatni percre pontosan érkezett. Beszélgettünk, nem egy arcbamászó, szőrszálhasogató típus. Van két gyerkőce, valamint majdnem egyidősek is vagyunk. Elmondta, hogy a kórházi hazajövetelünk másnapján jön látogatni, aztán majd hat hét múlva. De két hetente fel fog hívni, hogy alakul a baba súlynövekedése - előtte persze megkérdezte, hogy van-e babamérlegünk. Ez a menetrend csak a 3. baba miatt van - mondja -, elsőgyerekeseknél megy hetente. 

Kérdezett a szoptatásról, mondtam, hogy az ment, ezen nem aggódok és viszek be mellszívót is. Ezen megnyugodott, ilyet szól, hogy az elsőgyerekeseket rendre beetetik, hogy "nem szabad fejni", aztán mire kijönnek a kórházból, már mehet ő hozzájuk megtanítani a fejést, mert annyira begyullad szerencsétlenek melle.(Én nem tudok kézzel fejni, próbáltam, de még jobban fájt, mint a mellszívóval - kötött a mellem, ez van.)

Megnézte a babaszobát, aztán az egész házat, jót dumáltunk. A lényeg, hogy alig fogjuk látni, de bármikor felhívhatom, ha van valami nyűgöm.

    HOLNAP MEGYEK NŐDOKIHOZ, KIDERÜL A PROGICSASZI IDŐPONTJA. 

Előtte elhozom a hétfői laboreredményeket (Strepto csak jövőhétre lesz kész), valamint pénteken megyek CTG-re és UH-ra, tulképp akkor lesz biztos a csaszi dátuma, de a holnapi legalább valami iránymutató... én továbbra is 04-re szeretném

Hétfőn még elmegyek fodrászhoz, ahogy "ígértem": festés, melír, vágás, majd kozmetikusnál tartós szempilla- és szemöldökfestés :):):) Így utósóra... aztán valszeg  6-8hónapig nem jutok el hozzájuk... nincs bébiszittyó, a férjemnek meg még túl pici lesz a "Feladat", hogy egyedül hagyjam Őket :)

2 megjegyzés:

  1. Bakker, okt. 4 már mindjárt itt van :D annyira izgi :D

    Ez a mellszívó dolog most már nagyon idegesít... lehet mégis csak el kéne tenni? De ha nem engedik használni, akkor meg csak ellopatom... :/ komoly dilemma... :(

    VálaszTörlés
  2. A mobilod hamarabb ellopják. Én amondó vagyok, hogy faggatózz Babaneten, tuti van Margitos oldal Kórházak, Szülészetek között - bár lehet, hogy ezen már túl vagy -, és majd a csajok megmondják, hogy lehetett-e használni, avagy sem. Lehet, hogy a csecsemősök vágyálma csak, hogy ne használj mellszívót, eszedbe se jusson bevinni,de ha már ott van, nemá' kitekerjék a kezedből.. azt próbálják meg! Nem is értem, hogy ebbe miért szólnak bele? A te tested! Itt most nem arról van szó, hogy nem akarsz szoptatni, és már töltöd is cumisüvegbe a tejet, hanem lefejsz kicsit, hogy a baba rendesen tudjon belőle enni! Szerintem ezt nyugodtan magyarázd el annak, aki beszólna!

    VálaszTörlés