A fogantatástól...
.

2011. szeptember 9., péntek

34. hét történései

Hétfőn "SZTK"-ból elhoztam a teljes vizelet-, és a 60perces cukor leleteimet:
Vizelet maga a tökély! Cukor szintén! 

Tehát vittem reggelit, a saját endokrinológus javaslata alapján összeállított teljes kiőrlésű szendvicsem. Nem fogom hazavágni magam fehérliszttel és tejjel, mikor tudom, hogy azt nem ehetek ilyenkor! Accu chekkes mérés, 1percen belüli különbségekkel a laboréval: éhgyomri 5.3, 60perces: 6.5. Labor: éhgyomri 4.24, 60perces: 5.77. Szóval ennyi a különbség a kapilláris és a vénás cukor között! 4hetente írta elő a belgyógyászom a laboros ellenőrzést, egyébként csak annyira kell figyelnem, hogy AC-kel 7.0 felett ne mérjek 60perceset.

Megjegyzem, reggelihez sosem szedek Meforalt, sőt, csak ebédhez szedem, úgyhogy napi 500mg az adagom. Azért nem szedek már kettőt, mert azt hallottam egy barátnőmtől, hogy simán előfordul, hogy Mefitől elapad az anyatej. Tehát, ha egyet szedek, akkor azt könnyebb lesz elhagynom, ha én is ezt tapasztalom. Amúgy bogyó ide vagy oda, tovább fogyok, ezen a téren minden változatlan, úgy néz ki, hogy továbbra is jól működnek a dolgok.

Az új háziorvosomnál – mint annó írtam, kismamák nem várakoznak – ismételten nem töltöttem többet 3percnél! Annyira meg vagyok elégedve!!!

Szerdán beromboltam Hádába. Nem komázom a használt-ruhát, az egyetlen ilyen hely Háda, ahová beteszem a lábam, mert több ruha figyelmemre-méltó. Édes holmikat vettem picúrnak, meg vásároltam egy-két holmit a nagyoknak is. Nem beszélve a cuki Tweenies figurákról 390,-Ft-ért. A srácaim nagyon szeretik a szituációs játékokat, úgyhogy a plüssökkel remekül eljátszanak együtt.



Csütörtök
 Sote – átvettem a Streptococcus-szűrés eredményét:
„B-csoportú Streptococcus nem tenyészett ki”

Nőgyógyász:
Ahhoz képest, hogy időpontom előtt 12 perccel értem oda, 6 ember volt előttem, majdnem felrobbantam (gyűlölök várni)!

A dokim hozta a szokásos kedves formáját. Megkérdezte hogy és miként vagyok, majd vizsgálat. A méhszáj zárt, további rövidülés nincs, tehát maradt a C2000. Mivel tegnap 34+6-on voltam, láttam a dokin, hogy örül, eddig és ilyen jól kihúztam a 29. heti ijedelem óta.

Rákérdeztem egy nagyon kellemetlen problémámra, amivel 1hete szembesültem tusolásnál. OOOOtt, fura göböket tapintottam ki, majd megnéztem tükörben is, ilyet sem láttam még. Először az villant be, hogy HPV fertőzés, de aztán eszembe jutott, hogy arra Negatív vagyok, tehát ha nem kufircolunk félre, sosem lesz olyanom; aztán köv. tipp a herpesz, de elhessegettem, mert semmi sebes, gennyes felület, olyanom sem volt egyékbént még (lehet, hogy most már le kéne kopognom). Meghallottam a diagnózist: visszér! Ott! Na, ilyen is van! A doki szerint nem kell vele foglalkoznom, majd elmúlik. Megjegyzem, rohadtul tud időnként fájni, nem lehet vele nem foglalkozni, csak marhára nem tudok tenni ellene.

Ezt szintén így a 3. terhességre kellett megkapnom, újabb bónuszajándék a másállapothoz :)

Egyébként lehet, hogy tényleg nem kellene vele foglalkoznom, hisz az aranyerem is kijött így a végefelé, tehát minden mindegy alapon bele kell nyugodni. (A férjem szétröhögte magát  a nyomoromon, és akkor már nekem is röhögnöm kellett magamon – már annyira lúzer vagyok, hogy az vicces.)

Szülés:
Vizsgálat után előkapartam a határidőnaplóm, hogy „térjünk a lényegre, mikor szülök?”  Nos, mint megtudtam, az új protokoll, hogy programozott csaszinál most már megvárják a betöltött 39. hetet (még a lányomnál ez a 38. volt). A hegem jól tart, nem rövidültem-nyíltam, egyéb egészségügyi problémám sincs, úgyhogy nem kapkodnak, hiába 3. csaszi.

Elmondtam a kifogásaim, hogy én úgy tudom, hogy 3. csaszinál már komolyabban veszik, azaz nem húzzák a 38. hétnél tovább a dolgot, ráadásul a baba is elég nagy stb-stb., de nem hatottam meg vele senkit, kaptam egy halvány mosolyt.

Abban maradtunk, hogy 3hét múlva utolsó találkozás, addigra prezentálnom kell a teljes vérkép- és vizeletvizsgálat eredményét, amire akkor-rögtön megkaptam orvosomtól a beutalót, továbbá az ellenanyagét is (ha akarok, akkor újabb Streptokenet-eredmény). Akkor, és csakis akkor lefektetjük, hogy mikor lesz a csaszi; nem kell előtte befeküdnöm, bemegyek és jön a műtét.

Jövőhéten mehetek ctg-re, betöltött 36. héten, azaz pénteken. Akkor megkeresni orvost, ő kiértékeli és hetente ez lesz.

Csak úgy köztünk szólva:
Szeptember 30-án töltöm a 38. hetet. Ragaszkodom ahhoz, hogy októberi babám legyen, tehát október 02-án elkezdek ablakot pucolni, lemosni a lépcsőket, kicsit mozgolódni. Nagyon szeretném, ha magától beindulna  a szülés és nem a 39. héten műtenének, mert ez a baba nyakára csavarodott köldökzsinór engem piszok mód idegesít és szeretném őt kint tudni október elejével! Ennyit a vágyaimról. Aztán majd jó vicces lesz, ha szeptemberi lesz. Csak én nem fogok röhögni, mert én is szeptemberi vagyok és szeretném, ha külön hónapja lenne a gyereknek, ahogy a többieknek is - ez az én dilim (?).

Visszatérve férjemre, miután kiröhögte magát az új csapásaimon, elugrottunk a Müllerbe vásárolni - ünnepelni. Ez amolyan stresszlevezető, ugyanis a rövidülés miatti a pánikban elég kevés helyre jártunk az utóbbi időben.

Vettem 4x80db-os törlőkendőt 1380,-Ft-ért. Megmondom őszintén, nem rossz, de a DM-es Babylove-os (bár pár százzal drágább) pár fokkal jobb, azaz utóbbi nekem vastagabbnak és nagyobbnak tűnik. Mindegy, el fog fogyni, mert nem rossz ez.

Vásároltam szoptatós kismama-melltartót, 2db-ot. Nekem Anita van terhesben, ugyanazt a méretet vettem szoptatósban és tökéletesen egyezik, ami nagy megkönnyebbülés, utálok visszavinni árut, ott meg nem lehetett próbálni. 100% pamut, 2490,-Ft. Jó a kapcsa, sokkal pengébb, mint a pár évvel ezelőtt nemtomhol vásárolt, általam nagyon megutált szopismelltartóm, ami állandóan le- és kicsatolódott rajtam. Jól is tart, klassz az anyaga, remekül érzem magam benne. A legnagyobb méret, amit láttam ott, az a 95D.



Lidl-ben is most le van árazva sz.melltartó (1400-ért?), viszont az polyamid és elasztán, ezektől én vakarózok mostanában, tehát az Anitától is, ami nem kevés pénzbe került.

Nemsoká’ hozok pocakfotót.

Ui: 
AZ ARCOM HELYREJÖTT A 30. HÉT TÁJÉKÁN!!! HURRÁ! Fuzidinsavas krémmel nem mertem kenni, csak a sima gyógyszertári cuccot használtam, és vagy attól, vagy a hormonoktól, de végre széééép a képem!

2 megjegyzés:

  1. huu,mennyi minden tortenik igy a vege fele :)

    Visszer , ott? Meg en se hallottam rolla,de ha nem gond, azt mondjak ne foglalkozz vele ,az a lenyeg,nem igaz?

    En se szeretek varakozni. Folleg nem dokinal,folleg ha idopontom van.
    Remelem sikerul a terved a 39.het elott!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, én mindent megteszek majd érte, hogy a 38.hét legyen :) Visszér, én is csak mostanában hallottam ilyenről. A gyerekdokimmal beszéltem tegnap telefonon, azt mondta, ha a baba nem fog belülről nyomni, akkor majd visszahúzódik... legyen igaza, mert ez nagyon gááááz!

    VálaszTörlés