A fogantatástól...
.

2011. szeptember 1., csütörtök

Kimaradt infók

BABA
Kiscsajszi rengeteget mozog, nem állandóan, de sokszor. A tesói hangjára megbízhatóan beindul, vagy ha tusolok, mosogatok, evésnél. Ülni már egyáltalán nem kényelmes (most sem az, ezért nincs gyakran posztolás).

Mostanában nem kicsit rohanok az utolsó pillanatban pisilni. Semmi előjel nélkül egyszercsak rámtör az érzés és már ki sem tudok egyenesedni. Aztán van, hogy szinte vaklárma. Addig nem ciki, amíg itthon...

Holnap 4dGenesis, nagyon várom. Remélem, hogy "Natasa-arca" lesz, máskülönben képesek leszünk az utolsó pillanatban átnevezni a gyereket, ahogy az első lányunkkal történt :)

A frontnál - pár napja - keményedett a hasam rohadtul, de azóta fitt vagyok, mint újkoromban. Félelmetes, azért, mert felelőtlenségre csábít ez a nagy jólvagyok-érzés, pakolásznék, mászkálnék egész nap, miközben pihenni kell! 

KÖRZETI

Már szerencsére csak Ex-körzeti - akiről eddig hallottatok. Múlt héten sikerült átmennem az újhoz, aki egyben szülész-nőgyógyász is, nem utolsósorban pedig NŐ! Úgyhogy a taperolós, oktondi vadbarom leépítve... fúúúúj, komolyan a hideg is kiráz, ha a fontoskodó nyomira gondolok!!!

Egyébként az új körzeti rendelőjében van egy szlogen: "kismamák sosem várhatnak". Úgyhogy bemész azonnal az asszisztenshez, ott leülsz a fotelbe, amint kijönnek dokinőtől már lehet is menni. Ha nincs bent dokinő, akkor asszisztenstől minden beutalót, receptet megkap az ember 10mp alatt. Hát így kellene működni mindenhol.

Voltam a héten teljes vizeleten, valamint 60perces vércukron, holnap el is tudok menni du. az eredményért. Nagyon kíváncsi vagyok! Mi több, kifúrja az oldalamat!

VÉDŐNŐ
Múlt héten sikerült eljutnom a védőnénihez, konkrétan elsírtam magam, mikor odaadta az új védőnőm elérhetőségeit. Mivel elköltöztünk, és nem az állandó lakcímem, hanem a tartózkodási hely számít a védőnői körzet miatt, ezért kapok egy újat. Egy kincs volt a régi, ez komoly. Annyi hülyével találkozik az ember élete folyamán különböző helyzetekben, hogy ha összefut normálissal, akkor igyekszik megtartani... amíg tudja.

Vérnyomásom tökéletes, a múltkori látogatás óta 1,5kg fogyás! Alakulunk :) Továbbra sem vizesedek!!!

Így vagyunk a gyerekorvosunkkal is.  A kezdetek óta már kétszer költöztünk, de ő marad nekünk, mert egy nagyon lelkiismeretes tuti nő, 4gyerek anyukája és bírom, hogy lényegre törő, nem süketel, mindig megmondja a frankót, ha nem fog tetszeni, akkor is! Ezt nagyon értékelem, én sem szeretem, ha valaki csak "kerülget".

A gyerekorvosunkkal épp ma beszéltem, ő szülésileg a 39-40. hetet részesíti előnyben. Miért nem a 38.? Ahány doki, annyi féle vélemény.


KÓRHÁZI CSOMAG




A legalsó pakk a normális sporttáska méret ("szabvány"), a többi láthatóan sokkal kisebb, úgyhogy nem csomagoltam el a fél háló- és fürdőszobát.

A legfelső kis szaladgálós motyó a szülési tatyó, viszem majd ctg-re is. Csak az van benne, amit előző posztok egyikében is említettem, hogy KELL. Nagyon könnyű, nagyon kicsi.
Alatta a ruhás sporttáska, napi 3váltás kell, mert szülés után mindig dől rólam a víz az első két hétben. Gyerekruhák is abban vannak, meg a 2. pár papucs.
Alsóban a hatalmas Tenabetét-csomag, pelusok, wc-papír hegyek, papírtörlő, fertőtlenítő cuccok, kenceficék magamnak és gyerkőcnek, póttörölközők, köntös és minden más, ami a többibe nem fért bele. Nem bízom magam a sorsra, nővérkék kegyeire, vagy apára, akinek van egyéb dolga is, mint nekem ruhákat válogatni otthon - becsomagolva minden, ami kellhet.

Egyébként a férjem még sosem panaszkodott, mikor cipekednie kellett a kórházba, tiszta adrenalin az az időszak olyankor.

DIÉTA
Volt egy szörnyű nap a héten, mikor a vércukrom az egekben volt (9 alatt, de 8 felett), egész napomra rányomta a bélyegét. Egy fórumtársamtól kaptam az ötletet, hogy változatosabban egyek, mert biztos "megszokta" a szervezetem. Úgy néz ki, hogy műűűűködik! Köszi.

Egyébként találtam jó kis letölthető doksikat egy blogban, vannak letölthető fájlok mintaétrenddel és kalóriatáblázattal, ajánlom! Nekem nagyon hasznos információk voltak benne, köszi a szerzőnek! Sok mindenben megvilágosodtam általa.
http://ujeletmod.freeblog.hu/categories/hasznossagok/

2 megjegyzés:

  1. Igazán nincs mit :) nekem is működik, bár néha 7,1-7,2-t mérek, de már nem számottevő..

    egy dolgot hiányolok a képről: a kriós pakkot... otthon ne maradjon ;)

    VálaszTörlés
  2. Hogy milyen igazad van a Kriós pakkal! Eszembe sem jutott :)

    Vércuki: írtam annó az endós bejegyzésemnél, hogy rákérdeztem belgyógytól, miért mérek magasabb cukrot ujjból, mint a laborban vénásan? (vittem én is ellenőrzésre mérőt - egyébként a mostaninál is, csak ott még nem tudom a laboros eredményt) Mondta, hogy a kapilláris vér (ujj) az magasabb cukortartalmú, míg a vénás az igazi, ami alacsonyabb lesz. Tina szerint -10%-ot érdemes levonni. Cirka szerintem is.

    VálaszTörlés