A fogantatástól...
.

2011. július 6., szerda

Nevek

Na, még mindig nem tudjuk, hogy mi legyen a picibaba neve. Nálam ez már napi kérdés.

Nézegettem a Magyarországon anyakönyvezhető nevek jegyzékét és teljesen elképesztőeket találtam: Orália, Eulália, Hófehérke, Cinderella, Arzénia stb. Már várom, hogy mikor lehet adni az Ovulália, Anália, Eutanázia, Okoska, Törpilla "neveket", de a Morgó és a Kuka sem rossz :)

Utónév-statisztika 2010:
http://www.nyilvantarto.hu/kekkh/kozos/index.php?k=statisztikai_adatok_lakossagi_legujsznevek_hu

Bejegyzés dátuma: 2012. augusztus 30.
Amennyiben vállalnánk 4. babát (de nem vállalunk), a neve, nemtől függően: Dániel, Szonja

2 megjegyzés:

  1. Minket ugye a fiú nevek érintettek, bár miután az Olivér le lett szavazva, egyértelmű lett, hogy Sámuel lesz (3 órás győzködés után már apa is így gondolta), de nekem a kedvenceim a Frodo, Gandalf, Brájen, Kól.. lánynevek közül az Innocencia, Sakira (ezt is lehet már), Emerencia, Kandida, de az Orália és a Skolasztika is nagy kedvencek :D Én az "Aranyeret" gondoltam anyakönyveztetni, a Kandida után, de aztán lebeszéltek róla XD

    Irányotok sincs? Én anno olvastam egy jó tippet, le kell ülni, mindenki papír-toll, és egymástól függetlenül összeírni a tetsző neveket. ami mindegyik listán szerepel, abbóllehet válogatni (vagy legalább 2 listán :D ) szerintem lerövidítené a listát :)

    VálaszTörlés
  2. :) ehhem, látom, hogy nem csak az én fantáziámat indította el a téma :) JÓkat röhögtem :):):) Igen, ez a listázás nagyon jó, csak itthon nem kerültünk eddig még azonos "most válasszunk nevet" hullámhosszra a férjemmel, külön-külön szoktuk feldobni a tippeket, amit a másikunk készséggel lehurrog... nagy az egyetértés ;-) De mindenképp nyitok majd egy posztot A NÉVnek, ha rátalálok - még szülés előtt remélhetőleg!

    VálaszTörlés