A fogantatástól...
.

2011. szeptember 22., csütörtök

36+6

Holnap már a 37. hétbe lépek, nincs több paraaaaa! ahahah :):):)

Ahhoz képest, hogy a 29. héten C2000-es lettem és a dokim rámhozta a frászt emígyen:
- Egészséges gyereket akar szülni?! Akkor pihenjen!!!
Tehát ilyen előzmények után jogom van megnyugodni, és nagyon örülök, hogy a 2héttel ezelőtti nőgyógy-eredmény szerint nem rövidültem tovább, nem is nyíltam. Az is igaz, hogy ezen mondatok után nem fociztam többet a gyerekeimmel, és nem rendeztünk több futóversenyt a szereplésemmel. Kiváncsi leszek a következő vizsgálatra, ami jövőhéten lesz és a szülés előtti utolsó, hogy lett-e valami változás.

Ma voltam védőnőmnél, utoljára, mivel a baba már nem az ő körzetében fog megszületni, hanem új címen, ezért jövőhéten családlátogatásra egy vadidegen védőnénike fog jönni... tök szomorú vagyok!

Tehát, 60dkg-ot fogytam. Ez teljesen jó, főleg, hogy az utóbbi héten zabálok, de tényleg. Olyan farkaséhség jön rám sokszor, hogy az valami hihetetlen... aztán meg inkább hánynék, főleg, ha a gyerkőc elkezd forgolódni, akkor tök mindegy, hogy ettem-e, már tengeribeteg leszek!

Mielőtt valaki félreértené, meg kell jegyeznem, hogy azért normális a terhesség alatti fogyásom, mivel jelentős túlsúllyal indultam.

Tobábbra is már csak egy db 500mg-os Meforalt szedek/nap, védőnőm szerint lehet, hogy szülés után teljesen normalizálódik majd az inzulinháztartásom. Úgyis ellenőriztetni fogom, kíváncsi vagyok. Egyébként szerinte csekkolni fogják jobban a babát cukorra, úgyhogy ne aggódjak. Ugyanis felvetettem, hogy nem vagyok terhességi cukros, de határérték, és aggódom, hogy nem veszik esetleg észre, ha a baba nem okés ebből a szempontból. Szerinte nem lesz gond, mert nagyon szépek az eredményeim, de aki belenéz a kiskönyvembe, az látni fogja, hogy a bébit azért kell ellenőrizni (jó, majd azért a dokimnak felhívom rá a figyelmét).

Vérnyomásom is totálisan rendben, átnézte a kiskönyvem, minden a helyén. Kaptam két nagy puszit és a lelkemre kötötte, ha megvan a bébi, akkor mutassam majd meg neki is. Első körös lesz, amint kimerészkedünk majd az utcára - ezt megígértem :)

Új védőnőt felhívtam, kiderült, hogy fogalma sincs, hogy hozzá tartozom-e, mert nem emlékezett rá, hogy az utcánk mettől-meddig az övé. Így abban egyeztünk meg, hogy szerdán ő jön, ha hozzá tartozok, ha mégsem ő jön bármi miatt és erről telefonon nem tájékoztat, akkor nem fogom beengedni illetőt. Ezt kétszer elmondtam, remélem, hogy elég nyomatékosan. Nem vagyunk átjáróház, ráadásul ha ide jönni akar valaki, akkor igenis jelentkezzen be telefonon... az "épp erre jártam" amúgy sem divat. (Tudom-tudom, barátságos és vendégszerető vagyok :):):))

Holnap délelőtt ctg-re vagyok hivatalos, valamint még egyszer levetetem a streptot. Csekket már kértem az előző után is, hogy ne kelljen menet közben még ezzel is rohangálni, úgyhogy már befizetett fv-nyel megyek.

Hétfőn beugrok sotéra vér- és vizeletvizsgálatra, ellenanyag-szűrésre, csütörtökön utolsó szülés előtti nőgyógyászlátogatás (előtte felnyalom az eredményeket a laborból), akkor meg is beszéljük doktorral, hogy mikor lesz a programozott csaszi. Annyiraannyiraannyira október 03-04. van a fejemben, nagyon szeretném, ha akkor születne a lányom! Meglátjuk, hogy mennyire megbeszélhető.

Védőnőm is pártolja a betöltött 39. hetet, mert érettebbek a csecsemők a terminus vége felé, ügyesebbek stb.

Én mindenesetre arra gyúrok, hogy októberi legyen a gyerek, mert az én szüli hónapom a szeptember, és nem akarom, hogy a rokonság együtt köszöntsön, míg a tesóinak meglesz a külön-külön babazsúrja. Tudom, van aki meg direkt szeretné saját szülinapi ajándékának a baba szülinapját is, ez a szép, hogy nem vagyunk egyformák :), meg az is, hogy az enyém már elmúlt szülés nélkül :):):)


Holnap folyt.köv. a ctg-vel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése