A fogantatástól...
.

2011. október 3., hétfő

Szülés előtti utolsó bejegyzés (38+3)

 REggel az ovi után beugrottunk Sotéra, sikerült előbányászatni a leletemet. Egy másik orvos nevében küldték el, és már múlt hét keddre megérkezett. A guta megütött majdnem!!! Úgy mentem be, hogy balhézok, ha sehogy sem fog előkerülni a papírom.

Utána benéztem fodrászhoz (festés, melír), majd a kozmetikushoz (tartós szemöldök- és szempillafestés), tényleg pompásan nézek most ki :):):)

Viszont: Baba tegnap este óta meg sem állt, még most is vircsaft van, baromi kényelmetlen ülni-menni-feküdni, úgyhogy ez egy rövid poszt lesz. Barátnőm szerint így utolsóra még kirugdossa magát, úgysem fogok már ilyet érezni az életben - milyen igaza van! Ráadásul legalább tudatja, hogy ő jól van - ez is igaz, úgyhogy megnyugodtam, csak valszeg megint nem alszok.

Mai pocakfotó:
 
 Amúgy tévedtem, nincs lent a hasam, csak lejjebb van, mint az első két gyerekkel.




Vasaltam szombaton (így lehet élni mi? Columbo ment a laptopon, fiam mamánál, lányom aludt):


Gyerekszoba még "sehol" sincs. Majd apa itthon a ráérő idejében befejezi a rendet :)




Majd töltök fel képet, ha megvan a bébike.

2 megjegyzés:

  1. szia
    szivat a blogspot,ezredszerre tudok hozzászólni...szóval,jaj de izgi,te jó ég mintha csak most lettek volna a halvány tesztjeid!!Biztos nagyon izgulsz,micsoda idők jönnek,alig várom hogy lássam a pici lányt!
    Ülve vasaltál? :)

    VálaszTörlés
  2. "11:06-kor kiszabadult Natasa 3320 g, 52 cm, 9/10 Apgar" Gratulálunk!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés