A fogantatástól...
.

2011. október 13., csütörtök

Fotók (1-5 nap)

Történetekkel még restanciában maradok, mert nem egyszerűen alakulnak a dolgok... nincs két egyforma gyerekem, pedig azt hittem. Csomó mindenről azt gondoltam, hogy pofon egyszerű lesz így harmadjára, de be kell látnom, hogy ez nincs így - szoptatással az élen -, úgyhogy még egy darabig távol leszek, mert mind az ötünknek fel van adva a lecke.
DE: a dolgok jól alakulnak, csak idő kell hozzá.

Ma voltam varratszedésen, fájt! A műtétem alatt szinte kifordítottak, ááááá. Plasztikai sebész varrta a sebem, ez azért magáról beszél. A dokim a kiemelést követően még jó egy órát dolgozott rajtam, baromira csúnya dolgok alakultak belül. Mondta, hogy több gyereket ne vállaljak, mert nem tud felelősséget vállalni sem a terhességemért, sem a szülésért, sőt, a szülést nem fogja vállalni. Örüljek annak, hogy lett egy csodaszép, egészséges kislányom (APGAR 9/10, lepény II.), az én műtétem is jól sikerült, és maradjunk ennyiben. Natasa nyakán amúgy már 2x volt rajta a köldökzsinór. Gyerekek, én úgy örülök, hogy túl vagyunk a nehezén!!!

Megjegyezném, hogy hülyére ijesztgettek ultrahangon, hogy ekkora, meg akkora baba lesz, ilyen-olyan nagy fejjel, aztán tessék, teljesen arányos gyerek! Erről ennyit!

Tehát a Fotók (apa 15percre megkapta a babát szülés után, előtte tették tisztába is a picit):

Néhány percesen:
Hátezegybaromirajófotólett!




Mint a MIB-ben a kis polipbébi :)






Angyalok vigyáznak rá!



Egy ilyen nózit nem lehetett nem látni a 12 hetes szűrésen.
 


Ekkora haja van, és ilyen kis gyűrött fülecskéje :) Nem, nem égett a gyomrom sokszor, 7 Rennienél több nem ment le a terhesség alatt.

 

Hazaértünk:


  Kórházi ajándékcsomagok (3db - különböző):




9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönjük! Amint lesz időm, még rakok fotókat, meg írok egy csomó mindent.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes a kis Natasa! Az a haj!:):):)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, nagyon szépek vagytok :) sajnálom, hogy nem ment simán a műtét, de jól vagytok, az a lényeg :)

    VálaszTörlés
  4. Még nem volt alkalmam, így most gratulálok! Gyönyörű szép kislány, sok boldogságot kívánok! :) Képzeld, Bencének is ugyanilyen szép hosszú, sűrű haja volt, és az én gyomrom se égett annyit! :P :) Sok-sok képet kérünk!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon szépen köszönjük!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a babátok! Műtét körüli gondokat sajnálom! Mielőbbi felépülést kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép! Ekkora hajat, anyám! Örülök, hogy jól vagytok, remélem minél előbb rendeződik minden és kialakul a kerékvágás. pussz

    VálaszTörlés