A fogantatástól...
.

2011. augusztus 28., vasárnap

Vásárlási ajánló

Kád, a legtutibb! :)

Mikor megszületett az első gyerekem, nem mertem fürdetni; fél éves koráig apukája tette. Hagyományos kádunk volt, pont olyan, mint nekem kiskoromban, ami nem tegnap volt. Na, abban azért kell rendesen tartani a gyereket! Egyszer merészeltem egyedül megfürdetni a kislurkót, belement a hab a szemébe, ő ordított, én sírógörcsöt kaptam, hogy "megvakulagyerekem" stb-stb. 

Aztán a lányommal már megvettem ezt a kádat, mely eredeti áron elég húzós, de most le van árazva hó végéig - kuponakció - a Brendonban, ezért gyorsan írtam egy posztot. Első naptól fürdettem benne a gyereket és tökéletesen ment. No para! Ez a kád tuti!

(Mikortól már ül  a gyerek - fél éves kor kb. -, akkor lehet, hogy igényelni fogja a nagyobb kádat, ahol mászkálhat, de ezt gyereke válogatja... fél évig ezzel a "szerkezettel" meg van oldva a napi pancsi. Persze, SOSE HAGYD FELÜGYELET NÉLKÜL A GYEREKET A KÁDBAN!!!)

http://www.brendon.hu/Products/ViewDetails/13699?storetype=store&store=43


Pók - szárító az Ikeából

Már két éve nem tudtam ilyet venni, mert nem árulták Ikeában. Annó vásároltam kettőt, mai napig szuperul használhatóak pici ruhákhoz is - nemcsak zoknikhoz -, és veszettül klassz ezeket használni. Gyorsan vettem még kettőt, félő, hogy ha megint elfogy, éveket várok rá. Hihetetlen, hogy milyen ki szaroknak örülök :)

Régen egy csomó helyen lehetett ilyeneket kapni, ma már hiába keresem...

http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/80189663

(Egyébként Ikea megemelte az árakat... A komódunk pl. 5ezerrel lett drágább a múlt hónapihoz képest, tehát állati ügyesen vásároltunk.)

3 megjegyzés:

  1. Nekünk sima kádunk van, és hozzá egy ilyen: http://www.brendon.hu/Products/ViewDetails/5864?storetype=store&store=43&pageno=2 - ez a kombó azért jó, mert egy idő után LUBICKOLNI AKART, és ki kellett venni a biztonsági fürdetőt :-))) De az elején nagyon jó szolgálatot tett!!! (én sem mertem anélkül fürdetni)

    VálaszTörlés
  2. Nekünk halál sima kádunk van, én módfelett bátor vagyok, aztán lehet, hogy veszünk bele mi is egy ilyen biztonsági izét, nem tudom, én nem értem, hogy működik... de pont ilyen dobozban hozták ki a cuccunkat :D még mondta is a futár srác, hogy meghozta a bébijacuzzit :D mert ez csak az lehet, ha ilyen nehéz :D (ha tudta volna...)

    VálaszTörlés
  3. Krisz, akkor az szinte tök ugyanaz, mint a miénk :)

    Jeanner, majd mesélj, hogy vált be a sima!

    VálaszTörlés