A fogantatástól...
.

2011. május 2., hétfő

Kellemes vérvétel AFP-re (16+3)

Ez volt életem legjobb vérvétele. Afp - Sote II. A betegfelvételen senki sem volt előttem (a.m. 8.00), tüstént felvették az adatokat, laborban egy lányra vártam csak, 2perc csücsülés után én jöttem. Gyors és fájdalommentes vérvétel, majd a laboros hölgy nagyon kedvesen elmondta a kérdésemre, hogy jövőhét pénteken mehetek az Ambulanciára (Sote II. területén a melléképület) a leletemért. Totál jó, teljesen időben, utána már mehetek is a genetikai uh-ra! 

Kedvesek voltak, gyorsak, mi kell több? Az alatt a két perc alatt - míg vártam a szúrásra - megismerkedtem egy másik anyukával, akivel egy napra (!) vagyunk kiírva, ugyanaz az orvosunk is! Mekkora ennek az esélye?

Remélem, hogy a cukorterhelést is csináltathatom náluk, nem kell sztk-ba mennem a sok beteg közé! Egyébként ide kívánkozik, hogy nálunk az sztk-ban nem veszik előre a terheléses cukorra várókat, elvárják, hogy hét előtt ott legyél (7-kor nyitnak), mikor sorszámot osztanak a sok tolakodó-furakodó-könyöklő-lökdösődő tapló paraszt között, hogy aztán még emberi időben le tudják majd venni a köv. adag vért is. Tök mindegy, hogy akár 30hetes kismama is lehetsz, magasról lecarják, te csak küzdj a sorban! Azt már nem!

(Holnapután uh és négyes teszt, juhuhuúúúj, tökre izgulok!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése