A fogantatástól...
.

2011. április 14., csütörtök

Beutalók és egyebek, jó tudni

Elmentem a háziorvoshoz, mert "lejárt" a laboros beutalóm, amit márc.07-i dátummal állított ki. Megtudtam, hogy  nem tud lejárni! Ezért ott ültem másfél órát... de, hogy ne menjek hiába, elkértem az ekg-, ellenanyag- és vércsoportmeghatározásos beutalót is. Valamiért ezen utóbbiak elmaradtak a múlt hónapban. Azért nem mentem még el a kötelező laboros körre, mert már több mint 2 hónapja folyamatosan náthás vagyok - és köhögök sokszor baromira -, így meg nem lesz frankó az eredmény... viszont most már eléggé elcsúsztam idővel, kénytelen vagyok, legyek bármilyen állapotban is, de én bizony holnap reggel megyek az SZTK-ba (vagy nevezzék akárhogy)! Persze kúrálom magam kamilla teával és Stodallal, helyretesz, aztán pár nap múlva újra kezdődik minden... nagyon rajtam van valami car!

Legutóbbi dokilátogatásom leírásánál kimaradt, hogy meséltem neki: manapság hagymát eszek hagymával (fokhagyma, lila hagyma, vöröshagyma - nyersen, savanyságban, sütve stb.) annyira kívánom, hogy majd meghalok érte, nomeg a savanyú almáért is ölni tudnék! Tök komoly ábrázattal közölte, hogy nincs az az endokrinológus, aki jobban tudná, hogy mire van szükségem most, mint a saját szervezetem. Tehát ha hagymát kívánok, almát, akkor EGYEEEEK! Eszek, sokszor mosok fogat, meg rágom az Orbitot :):):)

Azt is elmondta, hogy szedjek a terhesség végéig a folsavat és vasat is, mert mindezek jók a terhességnek. Tényleg ahány orvos, annyi félét mond, de mivel én megbízok benne, ezért tartom az utasításait!  Sima pezsgőtablettában veszek vasat, amennyiben a normál tartományban lesz az értékem, ha viszont a labor szerint kevés lesz, akkor úgyis kapok rá emelt dózist receptre.

Jövőhéten megyek a szülészorvosomhoz, mert a meddőségi dokim csak eddig vállalt, szülést már nem vezet le - de nálam ennek nincs is jelentősége, mert nagyon klasszul műt a választott dokker, akit már illendő felkeresnem, nehogy megsértődjön :) Biztos örülni fog, hogy a macerás részen már túl vagyok és nem őt piszkáltam vele, neki már csak a happy time jut.

2 megjegyzés:

  1. Gratu!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

    Én is hagymáztam,kíváló TERMÉSZETES folsav-forrás. Biztos erre van most szüksége a szervezetednek. Azt egyél,amit kívánsz.(kivéve a csokit :-) )

    VálaszTörlés