A fogantatástól...
.

2011. február 5., szombat

Előzmények

Nagyon szeretnénk egy harmadik Kisbabát. Volt két sikeres terhességem, született egy fiam, majd egy lányom. Aztán egy vetélést követően kiderült az inzulinrezisztencia, amire Meforalt kaptam. Nemrég csináltattam egy labort, és a fél évvel ezelőttihez képest a fontos adatok elég szépen javultak. Azt nem mondom, hogy nem lehetnének jobbak, de már abszolút "terhes maradhatsz" eredmények.
Februárban kezdtük volna a projectet, de a férjem olyan türelmetlen volt, hogy - gondoltam - úgysem sikerül elsőre, "legyen meg azért a szíve vágya, hogy megpróbáltuk" :) Februárban terveztem endokrinológushoz visszamenni, valamint nőgyógyhoz ciklusfigyelésre, hogy biztosra mehessünk. Egyébként kislányra vágyunk, de egészében nézve teljesen mindegy, csak egészséges legyen.
ÚGY NÉZ KI, HOGY TERHES LETTEM, MÁR MOST, JANUÁRBAN! 
Optimistán remélem, hogy most minden rendben megy, és próbálom kizárni a fejemből az előző vetélést. Ha kell, hetente megyek uh-ra!

Most, 2012. április 25-én végre felrakom a hormontáblámat, amivel megfogant Natasa!
2010-ben 2 hónapban is produkáltam pozitív terhességi tesztet, a  menstruáció mégis megjött, de nagyon. Ezért is mentem el hormoncsekkolásra, majd diétával, testmozgással és az IR-re kapott gyógyszerrel próbáltam helyretenni az értékeket, hogy megmaradjon a bébi.
A fekete értékek a "nem maradtam terhes", majd a piros értékek a "terhes maradtam" értékek.

Utolsó mesim 2011. 01.07-én volt a terhességem előtt, és Nati 2011.01.21-i akció eredménye lett. Az orvos számolása - baba kezdeti méretei - alapján 01.23-24-én foganhatott. Tehát ezért is lett lány. Ugye a "lány-spermiumok" tovább eléldegélnek a megfelelő flórában :)

Tsh-t 1-2 érték között szeretik a dokik, ha jól emlékszem. Engem Tina nyugtatott meg, hogy neki is pontosan 2.16 volt, mikor Tamara készült :)

Fekete értékektől a pirosig 7kilót fogytam.

Fekete mezőben nálam a tsh és a tesztoszteron ütötte ki előző fogantatásokat, valósznűleg az IR-rel karöltve. Természetesen azon eseteket nem nevezem vetélésnek, csak a "nem jött össze kategória". A tényleges vetélésembe feltételezhetően ezek az értékek is szerepet játszhattak, és ne felejük azt sem, hogy ha a baba nem egészséges, akkor a természet szelektál. Vagy ez, vagy az, de megtörtént, és mi kaptunk egy újabb esélyt és megszületett a KISBABÁNK, akire sokat vártunk!

MÉG:
http://www.infertility.hu/hormontabla.htm
http://www.babanet.hu/tarsalgo/attachments/1291793302.8078.pdf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése