A fogantatástól...
.

2012. február 15., szerda

Maci, persze, hogy Natasának is van. Szerintem be van kódolva, hogy imádják.

Ebben a pihenőszékben eszik. Ugyanígy etetem, ahogy a nővére próbál játszani vele. Lassan venni kell egy etetőszéket.
 

Volt egy Peg Perego PPDiner etetőszékünk, de elajándékoztuk, mikor a nagyobbik lányom már a Tripp-Trappban ült, pedig semmi baja sem volt 2gyerek után! Még a huzata sem szakadt, mint egy csomó Vaterás használt széknek (azokat is megnéztem, mert nincs ellenemre a használt cucc). Ami meg jobb állapotban van, az olyan drága, hogy inkább megveszem újonnan. Megmondom őszintén, most nézegettem az etetőszék-kínálatot és az az igazság, hogy megint PPeregot fogok venni, ebben sznob vagyok. Néztem olcsóbbakat, hisz csak egy gyereket fog kiszolgálni, de nem tudtam egyikkel sem megbarátkozni, annyira jó volt a PP. Jó lenne, ha a Brendon le kupon-akciózná a jövő hónapban...!

Újabb sorozat a gyerekről :)
Mivel a kiscsaj imádja rágcsálni a ruháit, ezért ez a gombos csak fotózás erejéig volt rajta - balesetveszélyes (600,-Ft volt a Tescoban).












Ezt a cipelést nagyon szereti a pocikája.

Shopping

Járóka
http://www.brendon.hu/Products/ViewDetails/38562?storetype=store&store=43


Sosem volt járókánk, hisz előző élőhelyeinken pár lépés volt a gyerekszoba - mindenhonnan a lakásban, akkor meg minek? A 70x140-es kiságy szerintem elég nagy terület. Napközben tele volt játékokkal, mikor alváshoz készülődtünk, kipakoltuk - a gyerek ettől nem lett bezavarodva, mivel azt szokta meg, hogy nappal játszótér, este meg alvásra használja.  Ha meg jön-megy majd, akkor úgyis kint lesz a parkettán és valószínűleg pakolni fog :)

Viszont most szintkülönbségek vannak a házban, úgyhogy a földszinten (nappali és konyha szintje) járóka lett. Szereti, ez a szerencse. Nagyon stabil, ez fontos volt a vásárlásnál és jó színes. Én beleszerettem elsőre.

Játék anyunak Ikeából: cumisüveg-csepegtetőnek vettem
A lentebb látható babatányérok is onnan vannak.





Hajrá hozzátáplálás! Én készkajában mindig Hipp-et veszek, az első kettőnél is így volt. Ebben nem szeretek kísérletezni. Az másik dolog, hogy majd főzök neki, ha nagyobb lesz. Úgyhogy vagy házikoszt, vagy HIpp. Beszereztem pár üveg "levet" is (Szentkirályi is belekerült), had örüljön a védőnő.

Voltam fodrásznál, rendesen levágattam a hajam, még épp össze tudom fogni. Mancika így kevésbé tud megtépni, mert mostanában az a pláne, hogy húzza a hajam és röhög..., de ennek most vége :)




RÓLUNK

Nemsokára írok még, csak most felébredt Morci :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes kicsi lány! :)
    (a hasfájós 15x ébredős"névtelen" voltam)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tündéri :) Zabálnivaló.

    Az IKEAs csöpögtető nagyon tetszik. Én midig csak pakolom ide-oda, h ne legyenek együtt a "felnőtt" tányérokkal. Nekem is be kellene szereznem egy hasonlót.

    VálaszTörlés
  3. Tündéri kis hajasbaba! :-)

    Látom, a tányérok is IKEA-sak. Mi is ilyeneket használunk. Tök jó dolgaik vannak sztem.

    VálaszTörlés
  4. Olyan szép ez a lány! Mekkora haja van! És jó lett a hajad, de szemből nem lehetne rólad egy kép?

    VálaszTörlés
  5. Szia! Díjat kaptál a blogomon. Majd nézz be hozzám, h át vedd :)

    VálaszTörlés
  6. Nesrecea, aranyos vagy :)
    A csepegtető az Ikeában a konyhaszekrényeknél van. Nagyon bejött.

    Nyonyeszka, na igen, persze, hogy azok is onnan vannak ;) Pedig annyi babatányér van itthon, de ezekből is vennem "kellett". A kerek babakanaluk nagyon bejött a gyereknek, úgyhogy azt még veszek párat (3rövidebb kanál-3hosszabb kanál egy csomagban, az is a tányéroknál van). Babylove-os van itthon dögivel, de azzal nem megy flottul az etetés.

    Dia, szemből max. mailen küldök neked képet magamról :):):)

    Köszönöm mindenkinek a frizura-dícséretet :) Sajna beletolja a kaját a hajába, úgyhogy sokkal több macera van vele, mint a rövidebb hajakkal.

    VálaszTörlés