A fogantatástól...
.

2011. augusztus 18., csütörtök

Vér-komoly


Megkötöttük a szerződést, kaptunk majdnem 10% kedvezményt minden feltétel nélkül (tehát nem kell hozzájuk menni uh-ra, se semmire).

Kifizettünk most x összeget, majd szülés után két részletben kell a fennmaradót.


Technikai részletek:
Minden a sárga tatyiba való, ami a képen látható.
A piros tetejű kis dobozba jön a köldökzsinór.
Az alatta lévő zacsiban lévő csőben lesz az anyai vér elemzésre.
A kék dobozban található szett +04-30 C fok között - lehetőleg állandó hőmérsékleten - tárolandó. 2tűt tartalmaz, az egyik a köldökzsinórba, a másik a méhlepénybe megy.
Jégakkut (2db) tilos mélyhűtőbe tenni, simán a hűtőbe tegyük, máskülönben lefagyaszthatja nekünk a cuccot, aztán kuka az egész. A lényeg, hogy hidegen tartsa! Ezt sokszor elmondta nekünk a hölgy, mégpedig azért, mert a használatiban a mélyhűtő van megnevezve.

Ha megyek szülni, ne felejtsük el összekapkodni a cuccokat a szatyiba! :)

Szülést követő egy órán belül felhívni a szállító céget és jönnek az Anyagért.
Ha ezt elmulasztjuk, akkor 24órán belül nekünk kell bevinni a laborba.

Szülésnél külön kérni újszülött vércsoportjának meghatározását, ezt köldökzsinórból vett vérből veszi le szülészdoki.

Szülést követő 4 hónapon belül a Krio laborjába időpontot kérni, és cirka 5 betegségre újbóli vércsekkolásra bemenni, 2500,-Ft/db (HIV, Hepatitis B,C, Szifilisz stb.).

Lesz egy csomó papír, amit a szülésznek kell kitöltenie a szülést követően a Krio részére.
A hölgy szerint Sotén mindent tudnak, mert az egy "gyár" :):):), úgyhogy ne aggódjak, minden flottul fog menni.

Decemberben számlázzák a 2012-es tárolási díjat, nem elfelejteni januárban befizetni! Az idei tárolás és szállítás benne van az alapdíjban.

LELKEMRE CSOMÓZTA, HOGY MIND A BABA, MIND A VÉR ÉRDEKE, HOGY 37+0-TÓL SZÜLHETEK!!! ADDIG MARADJON BENT, EZT BESZÉLJEM MEG BABÓKÁVAL MINDEN NAP! 

ÚGY LEGYEN! ÚGY LESZ! :)

Céldátum min.: 2011. szeptember 23.

7 megjegyzés:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD nekünk is a lelkünkre lett madzagolva, hogy nem szülhetünk hamarabb :) Én még szerdán, UH-n találkoztam a Szilviával, mondtam is neki, hogy nem kell izgulni, kicsattanóan vagyunk, itt 37. hét előtt nem lesz szülés :) nagyon örülök, hogy megkaptátok a kedvezményt, akkor ezek szerint korrektek voltak :) Ti hol voltatok? A XV. kerületben? Ketté szedetitek a mintát?

    VálaszTörlés
  2. Korrektek, de ekkora összegnél, minimum legyen kedvezmény! Egyébként kunyeráltam egy repitollat :) Mondtam, hogy pozitív érzésem lesz tőle, úgyhogy KELL! Simán megkaptam.
    Igen, a PLUSZ csomagot választottuk, neten nem is rémlik, hogy elolvastam volna ennek előnyét.
    Mindenesetre azonnal rávágtuk, hogy kell, amikor kiderült, hogy csak 2.500,-pénzzel dobja meg az éves tárolási díjat... viszont a miénk huszonezertől indult...
    Jaja, Váci úti Brendon mellett voltunk. Sok papírmunka, de nem kellett végigseggelni, mondta, hogy nyugodtan nézzünk szét a Brenyóban. Én vásároltam, férjem kint dohányzott, úgyhogy mindenki jól érezte magát :):):)

    VálaszTörlés
  3. Ja, nekünk 3minta kell! Igyekezni fognak :D

    VálaszTörlés
  4. Az szép... nem is tudtam, hogy ilyen lehetőség is van... akkor ti is a Balogh Szilviával beszéltetek, gondolom :D nekünk sem kellett végigseggelni, de mi a Brendonban kezdtünk, így nem volt kedvünk visszamenni.. szóval én is megbagóztattam a zuram, benéztünk a régióba, és ennyi :D

    VálaszTörlés
  5. Jaja, Szilvia :)
    Én hívtam a Hnet első telefonszámát, de rögzítő, a másodikon meg ő vette fel, szóval adott volt :)

    VálaszTörlés
  6. Mi is megfogjuk nezni a Kriot..szimpinenk tunik...de ez meg odebb van...Mar babazni fogsz,mire mi megkotjuk a szerzodest :)

    VálaszTörlés
  7. Huhh, ne is mond :) Bár egy örökkévalóságnak tűnik minden egyes hét, amit ki kell bekkelni. Majd írd meg a blogodban, hogy hova mentetek szerződni, ha eljött az ideje.
    Krio-pontnál van jó részletfizetési lehetőség, Kriónál kevésbé, viszont nekik küldik a Cuccot, hisz ő az "anyacég".

    VálaszTörlés