A fogantatástól...
.

2011. augusztus 19., péntek

NÉVNAP

Tegnap, Krió és Brenyó után beültünk a kocsiba és a férjem kibökte, hogy mi lesz a lányunk neve. Két név maradt a kalapban az ötből (volt már húsz is), végül a nyertes


         N A T A S A


Egyébként ez az általam javasolt volt :)

A férjemé esett ki, ami szintén nagyon-nagyon tetszett mindkettőnknek, úgyhogy ezért is volt nehéz választani. Mégpedig az a Nóra volt.

"Névadás" előtt a Brendonban vettünk egy pelenkázós hátizsákot, úgyhogy szép "névnapi" ajándék!

Annyira fel voltam dobva, hogy délután semmit sem tudtam aludni, csak feküdtem, bámultam a falat és vigyorogtam (este meg persze kidőltem:)). Végre nevén nevezhetem babót, ez sokat számít.

"Natasa, még 5 vékony kis hetecskét bírj ki bent!"


Jójáték:
http://vagyok.net/vezeteknevek/

Válaszd ki a vezetéknevet, válaszd ki a keresztnevet, aztán kapod a statisztikát, meg a számmisztikát bla-bla :)

7 megjegyzés:

  1. Natasa nekem is tetszik nagyon! Jaj,annyival konnyebb lenne a nevvalasztas,ha nekunk is kislanyunk szuletne :)
    De jo neked,hogy ilyen "kozel"vagy a szuleshez!
    Szep hetveget!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük! Nektek is szép hétvégét!

    Ha hiszed, ha nem, fiúnevünk hamarabb volt, mint kislány. Nagy valószínűséggel Simon lett volna fiúnak.

    VálaszTörlés
  3. Aranyos vagy :) Köszi szépen!
    (Még most is fura, hogy megegyezésre jutottunk itthon :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép név a Natasa :) És különleges is!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Szép név:) A Nóra is. A keresztlányunk is Nóra lett :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok!

    Dia, akkor érthető, miért is filóztunk annyit :) Nehéz választás volt.

    VálaszTörlés