A fogantatástól...
.

2011. június 14., kedd

Nyavalyák (erős idegzetűeknek)

Ezen szörnyűségek a 15-16. héttől alakultak ki nálam:

Az arcooom borzasztó - rosacea! Még mindig nem mertem használni a bőrgyógyász által felírt krémet, mert elolvastam a betegtájékoztatót. Szülészem, genetikai ultrahangosom... egyik sem tudta azt rá mondani, hogy "nyugodtan kenjeee", ezért még várok. Ha már eddig kihúztam. Mikor nincs ez a dög meleg, akkor egész jó, alig észrevehető, úgyhogy már várom az őszt. Amúgy napvédőben aknés bőrre valót használok: La Roche Posay Anthelios AC fluide extreme spf30 - kifejezetten használ, de nem gyógyított meg (nem is elvárható).

Orr-fül-gégészet. Sebes lett az orrom belül, nagyon kellemetlen érzés. Ilyenem sem volt még. Doktornő Betadin oldattal lefertőtlenítette, majd bekrémezte, amely krémet nekem is felírta, azt kell felszippantani itthon (Alsol a krém neve - gyógyszertáros szétröhögte magát, mikor kértem egy doboz "alszolt"). Egyébként pedig rengeteg tengervizes orrsprayt kell használnom, hogy ne legyen sosem száraz az orrom, és folyamatosan krémezni. Tököm kivan, de komolyan!

Szemem... na, ha már baj, akkor csőstül. Lett egy árpa a szememen (sosem volt, azt sem tudtam, hogy AZ mi, anyám világosított fel), majd 3 nap alatt szépen begyűlt (nem fakadt ki), úgyhogy a múlt héten műtötték ki. Beszép történet ez is. Szemészorvosom szerint egyértelműen összefügg az arcom állapota, a szememen és orromon bekövetkezett változások. Mondta, örüljek, hogy az előző kettő gyereknél megúsztam ezeket. Ránézésre is megmondta volna, hogy nagyon érzékeny bőröm van, nyilván emiatt is ér ez a sok csapás, szerinte szülés után elmúlik. Megemlítettem neki az arckrémet, mondta, hogy mivel a retina (ha jól emlékszem) még nem fejlődött ki, ezért várjam meg a 25. hét végét, majd nyugodtan használhatom egy hétig a krémet (az alatt állítólag abszolút helyretesz), mert már nem okozhat galibát.

Tény, hogy elég hiú ember vagyok, úgyhogy kicsit megviselnek ezek a dolgok. Igyekszem kerülni a napfényt - mint egy vámpír -, és arra gondolok, hogy oké, én most itt szívok, de legalább a lányom jó helyen van, neki semmi baja, és ez a lényeg. Az én nyavalyáim is csak októberig tartanak :)

2 megjegyzés:

  1. Anyukáááááám, jut neked rendesen ;-)

    VálaszTörlés
  2. Ami eddig kimaradt, az most úgy egyszerre :):):) Demá' nem sokáig :):):)

    VálaszTörlés