A fogantatástól...
.

2011. május 26., csütörtök

Dr. B.: "CSak így tovább, vidáman és lazán!:)" (19+6)

Ma voltam szülészdokinál. Megnézte az eredményeimet, mindent rendben talált; elégedetten nyugtázta, hogy eddig minden ajánlott vizsgálatra elmentem. Lecsekkolt, nagyon meg volt elégedve a méhszáj állapotával. Az a marha nagy mák, hogy ő úgy vizsgál, hogy ha nem nézel oda nem is hiszed el, hogy tényleg "tapint" (a rákszűrés más tésza, az nála is car).

-  Megkérdeztem Meforalról, ugyanis az IR miatt szedem, de a 14. héttől felére csökkentett adagot. Mondta, hogy nyugodtan szedjem továbbra is.

- Kérdeztem a bőrgyógyászom által felírt krémről (rosaceás lett az arcom), amit úgy írt fel, hogy ha a sima gyógyszertári hidratáló nem hatna - mérsékelten hatott -, akkor ezt egy hétig használjam, addig elmúlnak a tünetek, de netovább, mivel terheseken nem tesztelték... egyértelmű. Dr. Bé szerint a 20. héten valószínűleg már nem okoz gondot a magzatnál, de ő sem állíthatta biztosra..., annyit mondott, hogy minimális ideig.

- Magnéziumot még nem ajánlja napi 1500mg-ra, szerinte simán elég az 500. Ritkán élek utóbbinál magasabb mennyiséggel, de néha indokoltnak érzem...

Utasított, hogy a köv. 4hétben semmiféle vizsgálatra ne menjek, pihenjeeeek! Nem állt szándékomban, úgyhogy ez elfogadva. Jó rövid post, de most nincs rinya :):):)

2 megjegyzés:

  1. Köszi. Hogy fején találtad a szöget! Épp most készíttettem a férjemmel pocakfotót, de komolyan. 20. héttől 2hetente lesz majd egy. Minnyá fel is rakom!

    VálaszTörlés