A fogantatástól...
.

2012. február 1., szerda

Tegnap vártam a védőnőt, mert meg volt beszélve, majd rácsörögtem a lebeszélt időpontot követő fél óra múlva... nos, kettőt lapozott véletlen a naptárban, úgyhogy jövőhéten jön. Hozzátáplálhatok, nem kell megvárni a szombatot :) Ilyet szól, hogy levekkel kezdjem, mert ez a fokozatosság, utána adjam csak az adott léhez tartozó gyümölcsöt. Én még az életben nem kezdtem levekkel... most sincs itthon semmi, csak az üveges Hipp gyömölcsök, amiket betáraztam. Felhívta rá a figyelmem, hogy pl. a Hippnek van spenótja, abban van tej, nehogy adjam a gyereknek (4hós van ráírva az üvegre állítólag)! Nem akarok még főzelékeket adni, majd jövőhónapban, úgyhogy ez fel sem merült. Húsleves leszűrt levét viszont fogok neki adni, a nagyokkal amúgy így kezdtem. Emlékszem, a lányom 3hónapos volt, tiszta nátha (a gyerek csak anyatejes volt), de a húsleves leszűrt levét én akkor és onnantól már adtam neki (gyógyítsa!). 

Egyébként Morcoska szivat minket nagyon. Komolyan, ha 10 gyerekem lenne, 10 féle képpen szivatnának minimum :) Azt gondoltam, ha egyet látok, már ismerem :) az "összeset", de nem. Natasa csak itthon hajlandó normálisan enni. Elmegyünk valahova, eszik 50-60 milit, aztán már csak vigyorog. Éhen nem fog halni, de ez nem normális. Aztán hazaérünk és olyan éhes, hogy fal, rengeteg levegőt nyel, emiatt befájdul a hasa már evés közben is és sír, úgyhogy akkor sem eszik rendesen. Meg szoktam várni, hogy elalszik, majd egy óra múlva keltem és félálomban etetem rendesen, aztán onnantól helyreállnak a dolgok. Mivel már majd négy hónapja velünk van, látni a MINTÁT a viselkedésében, egész jól megismertük egymást. Vele sem megyünk egyelőre egész napos útra. Feladja a leckét utolsó csemete rendesen. Amit előzőekkel megúsztunk v. nem ismertünk, azzal most találkozunk. 
Ennyit rólunk :)

Újabb pelenkázótáska, avagy inkább retikülnek mondanám (Brendon - JJCole, 50%-os ár)
Nem bírtam otthagyni, annyira tetszett!


Januári fotók:
Még mindig kék a szeme, bár barnának tűnhet. És iszonyat fehér bőre van, akár az enyém... 3gyerekből 2 az én színemet örökölte, bár apa is csak egy árnyalattal sötétebb nálam.




Nagyon bejött a Canpol kerek latex cumi (szerintem még az enyém is ilyen volt, mégsem csálék a fogaim).





Az első sor haja már az "új". Bébike 6.03kg. Jobb oldalra már meg tud fordulni hanyatt fekvésből, balra meg most gyakorolja, ahogy látom, még elég messze jár a sikertől :)

7 megjegyzés:

  1. Tündéri gyerek :) és az a rengeteg haj!

    A hozzátáplálásnál én sem a levekkel kezdtem hanem egyből adtam az almát. Jó, h olvasom a blogod mert nekünk is van itthon spenótos bébikajánk, még nem adtam oda neki (5 hó van ráírva, ebben biztos vagyok), de akkor megnézem jó alaposan az összetevőit.

    Edit: Megnéztem, bár nekünk nem Hippes, de spenót burgonyával. Összetevők: víz, spenót, burgonya liszt, rizs keményítő, glukóz, antioxidáns aszkorbinsav.
    Ezt úgy kaptuk, OVKO márkájú. De így nekiálltam megnézni más üvegesnek az összetevőit és tök jó, h a sima cukkinis bébikajára nem írják rá, h csemegekukoricát is tartalmaz. No nem halok bele, de akkor is... Most már vigyáznom kell az ilyenekkel is.

    VálaszTörlés
  2. Hamé alma-sárgabarack 6 hós kórtól, tejszínt tartalmaz!!

    VálaszTörlés
  3. Jaj Tündérke csodaszép!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tündérke!!! :) mi levekkel kezdtk, valóban ez a trendi most és hát Samu első gyerek, dehát olvashattad, mi a gluténnal kínlódunk ennyit, volt cukros a családban nem kevés, nálunk nagyon magas a rizikófaktor, jó lenne, ha valaki megmondaná már a frankót, de mindenki azt mondja, saját bevallása szerint, csak nincs ugye egyforma vélemény... én univert vettem neki, csupajót, abban állítólag semmi nincs, de már itt is kihangsúlyozom, hogy állítólag, m ert sokszor letámadtak, hogy csak arról tudhatom biztosan, mi van benne, amit én főzök neki (megjegyzem, arról sem...) Kaja nálunk is annyira változó, Samu mégis 7kiló lesz lassan, szerintem ezen ne aggódj ennyit, ha eszik az ifjú hölgy, akkor már nagy baj nem lehet :)

    VálaszTörlés
  5. Ne hari, hogy csak most reagálok, alig ülök le egy nap.
    Örülök az írásaitoknak és köszönöm.
    Nesrecea, Köszi :) A két nagyobb tesónak nem volt ilyen sérója, icipici hajuk volt csak.
    Eddig én sem néztem meg az üveges kaják összetevőit, nademajdmost :) A Brendonban tegnap otthagytam háromezret csak kajákra, mert vérszemet kaptam a hozzátápitól.
    A tejszínnel megleptél. Én jóformán csak Hipp-et veszek, de most már jól megnézem az összetevőket. Tejes dolgokat egy éves kor után simán adni fogok neki, addig meg inkább nem.

    Évi, köszi szépen, aranyos vagy!

    Jeanner, igen, olvastam, hogy levekkel kezdted, tényleg azt javalják. Én almapéppel kezdtem, és szereti. A többi gyerekem utálta az almát. Háztartási kekszdarával megették. A favorit a banán volt eddig nálunk, kiváncsi vagyok, hogy Natasa mit fog hozzá szólni, csak ugye még nem futott le az alma 3-5 napos bevezetése.
    Megértem, ha óvatos vagy a gluténnal meg úgy egyébként, jobb félni. Csak eljön majd az ideje, nem marad le a gyerek semmiről. A 6hós kipróbálás jó középidő.
    Samubaba, édes pofa, jó nagy már.

    VálaszTörlés
  6. Nem próbáltál inkább otthon készíteni pépeket? Abban legalább tudom, hogy mi van :)A bébiétel maradhat a nehéz napokra :D

    VálaszTörlés
  7. Szia Eszter! Gondoltam, hogy itthon keverek-kavarok valamit, mert elegem van, hogy mindenben van RÉPA! Viszont ahhoz meg piacra lenne célszerű menni, mert a felénk lévő bolti zöldségek borzalmasak. Neki fogok állni - szerintem egy hónap múlva -, majd kiírom a blogba, hogy mit főztem :)
    Most a Müllerből eszik a gyerek, Alete nevezetű üveges kajákat. Egész jók, most komolyan. Hippezés innentől ugrott, mert jobbak és olcsóbbak az Alete-k. Natinak a halasak nagyon bejönnek, én meg útálooooom. Ilyet biztos nem főzök neki majd később sem :)

    VálaszTörlés