A fogantatástól...
.

2012. január 18., szerda

Rotánk lett wazze!

Tipikus. Bejössz a kórházba és minden szart elkapsz!

Átraktak minket tegnap este a fertőző osztályra, ha ott kikúrálták a gyereket, akkor mehetünk vissza - ha a nemevés tünetei fent állnak és akarunk.

Mivel nem csináltak székletből tesztet 8nappal ezelőtt, mikor felvettek ide minket, ezért próbálják megetetni velünk, hogy rotásan jöttünk... haggyámááá.
Állítólag nem volt tesztjük. Én akkor felvetettem, hogy ha nem tudják, hogy mi a gyerekem baja, akkor esetleg kaphatnánk-e egyágyas szobát, mire közölték, hogy nem szükséges, másik beteg gyerek mellé teszik (fertőzzük csak egymást akármivelis). Tegnapi tesztből úgy néz ki, hogy nem rotásak szomszédék.

Egyébként a múlt héten a szemközti szobákban hánytak és fostak, tegnap ezt megemlítettük a szobatársammal a megfelelő embereknek, mire közölték, hogy az nem rota volt. Kérdeztük, hogy honnan tudják, ha nem volt teszt?! És képzeljétek, nem volt válasz.

Egyébként nálunk alig van hányás, eddig 2x bukott a gyerek, inkább hasmenés van - de rendesen! -, de vízszerű csak 2-3x volt, inkább habos-darabos. Na, erről ennyit, hogy a rota hányós-fosós. Egyébként továbbra sem ajánlja egyik orvos sem az oltást. Ilyet szólnak, hogy olyan gyorsan változik zárt közösségben is, hogy az első gyerek rotája már más, mint a sor végén állóé lett később.

Én amúgy eldöntöttem, hogy beadatom, erre Nati szarul lett, úgyhogy a 3 hónapos oltásait sem kapta meg természetesen...

A rotás széklet-teszt pár óra alatt megvan a laborban, a bacis-tenyésztés eredményét lehet, hogy már csak elküldik nekünk postán, mert az rengeteg idő.

HÉTVÉGI VIZSGÁLAT
A hétvégi ügyeletes doktornő szombat kora délután, a farzsebéből előrántott spatulát nyomta le a gyerek torkán, hogy megnézze, piros-e. Se papírborítás, se semmi, mondhatni a seggéből rántotta ki, talán pont a taknyos zsebkendői mellől... adnak ám a higiéniára ugyeugye!

Majd közölte velem, hogy biztos valami vírusa van a gyerkemnek és kézmosás nélkül már nyúlt is a szomszéd gyerekért. Természetesen az én gyerekem vizsgálata előtt sem fertőtlenítette a kezét. Tehát, ha épp tampont cserélt előtt és nem mosott kezet v. az orrát túrta, azt megkaptuk.

Lázmérőt hozott nővér, én épp átcseréltem a pelust Nati alatt. Hátrafordulok, nyújtja felém. Kérdem én, hogy "steril?" "hápeeeesze". Mint kiderült, ez is a zsebéből kotorta elő - szobatársam látta, én meg ugye háttal áltam. Onnantól kezdve volt nálunk saját lázmérő és 70%-os alkohol a fertőtlenítéséhez.

4 megjegyzés: