A fogantatástól...
.

2012. január 5., csütörtök

NATASA 3hónapos és 1 napos


 

 











 


Tegnap már próbálkozott megfogni dolgokat és jól meg is lepődött, mikor sikerült, bár még elég feszes a keze. A kezét cirka 1hete meglepetésszerűen felfedezte, ahogy a pihenőszékben ülve, a nagy hadonászása közben "beúsztak" a szeme elé :)

Két ünnep között voltunk Dévényesnél, a gyerek már megtartja magát hason, azaz szépen emeli a fejét, sőt, el is fordítja, de a mostani követelmény az volt, hogy lerakja a gyógytornász a gyereket a földre, akinek hátra van csapva - általában - a karja, és magától maga alá kellene raknia és úgy felemelkedni. Ezt Nati még nyomokban sem tudja. Még többet kell itthon hason túráztatni!
(Lehet, hogy holnap már az lesz az elvárás, hogy felüljön?)

Tápszerrel hadilábon áll a csaj, miközben szopizni lusta. Avagy nem is lusta, hanem rosszul csinálja, egészen beszívja az alsó ajkát, és úgy nem lehet hatékony. Napközben néha-néha fejek - utálok fejni!

Cumit megszokta. Kaptam a hó közepén Lidocain injekciót, és a doki megkért, hogy aznap és másnap ne szoptassak. Úgyhogy fejtem, kiöntöttem. Hogy meglegyen gyereknek a komfortérzete, elalvásnál a szájába adtam a cumit és magamhoz öleltem. Nos, ezt megszerette, úgyhogy mai napig igényli... így jártunk. A Lidocain a gyerekdokink szerint 12 óra alatt ürül ki a szervezetből, úgyhogy én a beavatkozást követő nap már szopiztattam, de az éjjelt cumival "éltük túl" meg tápival.

Jövőhéten oltás, Rota ellenit még mindig nem döntöttük el, Meningitecet kapja majd.

Gyerekdokink felírt neki gyógyszertáros masszázskrémet, mert az olajtól a gyerek nyaka borzalmas lett.

Amúgy jól vagyunk :)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki ez a gyerek!!!!!!!!!!! Na, mi van, anyám, beragadt a kezed a fotómasinán? :DDD Örülök, hogy szépen fejlődik!

    VálaszTörlés
  2. Ha elég gyorsan pörgeted, olyan, mintha mozogna. Én így videózok :) Köszönjük a dicsit, puszik

    VálaszTörlés
  3. na, a viedó élmény nekem nem jött át, de kiscsaj nagyon szép!!!! :)

    Samu már 2 hete dolgozik azon, hogy megfogjon dolgokat, ha sikerül neki, jól megcibálja, hátha csörög. Most kiszúrta magának a hajam, már előre félek :D

    VálaszTörlés
  4. Tündéri ez a gyerkőc! Anyira aranyos!
    Puszi Nektek!

    Anita

    VálaszTörlés
  5. Zsani, akkor nem rakom fel a jutyubra :)

    Samu egy nagyon klassz kisrác, h. ilyeneket tud már. Kis ügyes. Én arra várok, hogy Nati felüljön... arra várhatok még :D

    VálaszTörlés
  6. IRCSI, ANITA, köszönjük szépen!

    VálaszTörlés
  7. Olyan aranyos! Na ilyenkor azért vágyom egy hármaskára, de aztán gyorsan le is teszek róla mikor ébren van a minigengszter :D

    VálaszTörlés
  8. Dia :):):) Nos igen, én tökre értelek. Nálunk is létszámstopp van már! :)

    VálaszTörlés