A fogantatástól...
.

2011. december 4., vasárnap

NATASA 2 hónapos lett!


Ez a két hónap két hónap alatt telt el. Nem "szaladt el az idő".
Bár a harmadik gyerekem, mégsem lettem egy "Suttogó". Vannak itthon olyan cirkuszok esti lefekvés előtt, hogy a hajam égnek áll tőle, és fogalmam sincs, hogy épp mi a baja kisasszonynak. Általában ringatásba alszik bele, de már leszoktam arról, hogy cipeljem; ülök az ágyon és rázom a kis popsiját.

Az egyik "legszebb" rész, mikor átsompolygok az alvó gyerekkel karomban a szobájába, beraknám az ágyába, amikoris felpattannak a szemei és rámvigyorog... megfagy a vér az ereimben! :) Rendületlenül kussban folytatom az újabb altatási ceremóniát, egyszer csak bejön, hogy nem ébred fel, mikor ágyba rakom.

Azonban meg kell dicsérni, legalább 6órát - de inkább 7-et - egyhuzamban az esték 98%-ában lenyom. Már kétszer előfordult a 9 óra megszakítás nélkül. CSak amíg odáig eljutunk, az a rázós.

Most mondhatnom azt, hogy a hasa fáj, egészen 4hónapig. Aztán majd azt állítom, hogy "biztos jön a foga". Mire az összes foga kibújik, megtanul beszélni, és elmondja majd, hogy épp mi a baja :):):)

Amikor befeszít, akkor tényleg a hasa fáj, amikor meg mindenért kiborul és csak kézben jó, akkor meg már olyannyira brutál el van fáradva, hogy csak az altatásra vár, ő már annyira-annyira aludna. Napközben nagyon jól elvagyunk, minden olyan gördülékeny; este a rázós.

5hetes korától érdekli a zenélő korforgó az ágya felett, mi több, az játékok zöme leköti már. Bár észrevettem, hogy sokszor nem is azt nézi, hogy mit csinálunk, hanem az arcunkat nézi, és ha mosolygunk, akkor ő is visszamosolyog. Álmában fel szokott kacagni, ébren ezt még csak egyszer hallottam tőle, olyannyira aranyos! Tesók továbbra is imádják. Néha összevesznek "rajta", akkor el kell őket igazgatni.

Nattkó keddtől tiszta taknyos, meg köhögős-tüsszögős. Csütörtökön volt kint a dokinő, felírt Calcimuscot (kálcium), 2x fél ampulla. Célszerű vízben feloldani. Én kevés vízbe rakom az egy egész ampullányit, és kettő adagban itatom meg vele a nap folyamán (reggel, este). Továbbá recept nélkül megvetette velünk doki a Sinupret-et. Attól szó szerint öklendezik a gyerek, pedig kanállal adom neki és tápiban elkeverve. Ezért a napi 3x10 csepp helyett tegnapig 2x10 cseppet kapott, ma már nem adtam. Napi 5csepp Cebion (C-vitamin) adható számára, azt kapja is még.

A náthával egyidejűleg csipás is lett a szeme, úgyhogy rögtön Tobrex szemcsepp alkalmazás (ez egy olyan gyógyszer, amit érdemes otthon betárazni, ha a gyereknek épp nincs is semmi baja - hisz enni nem kér -, receptköteles), mindig van otthon, mivel évi 3-4 kötőhártyagyulladás eddig megvolt a gyerekeknél, és természetesen péntek délután kezdődik legtöbbször (napi 3v.5 alkalommal 1csepp mindkét szembe akkor is, ha csak az egyik beteg - megelőzésképp). Van hozzá krém is, azt este kell belekenni. REggel pedig forralt, majd lehűtött tiszta vízzel lemosni a szemeket (nem kamillással! állítólag allergizálhat ebben a korban). Na, béfejeztem a "rendelést" :)

Lassan itt a Karácsony, és még mindig nincs ötletem, hogy mivel lepjem meg Natasát. Tény, hogy őt ez még különösen nem is érdekli, csak ha majd kérdez róla nagykorában, hogy ő mit is kapott az első karácsonyááááán.... (?), na, majd kitalálunk valamit idénre.
Örülök, hogy elmondhatom, szerintem mindene megvan, amire szüksége van.


Nem én vagyok Vuki, ez apa keze.

Tesók tele szokták pakolni az ágyát és jó fél órát eljátszanak vele - aztán megunják a jobbára egyoldalú kommunikációt.

 

Ez a játszószőnyeg a Kikából van, potom pénzért (mondjuk már 3éves, de nem koptatja el egy-két csecsemő). Az tetszett meg benne rögtön, hogy az "ívek" hátizsákcsattal csatlakoznak az aljához és nem pedig egy kis vacakba kell belerakni őket, úgyanis, amiket Brendonban néztem, 2bemutató darabnak is szanaszét volt törve az a része. Ez a csat meg nem arról híres, hogy eltörik.

Rohadt meleg van a szobájában.

Egyébként szerintem RÁM hasonlít a gyerek :)
A fiam pedig - férjem szerint - a nőgyógyászomra...

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Copfba lehetne fogni a haját. :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Hajat mosni viszont nem szeret, mi több, utálja :)

    VálaszTörlés
  3. Irtam tegnap de eltűnt,tündéri!! Én is akarooook!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű!!!!
    Jó hallani rólatok!

    VálaszTörlés
  5. Kitartást! Lesz majd jobb is;)
    Nagyon szép Natasa!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép kisbaba! És ez a séró!!! :O

    Amúgy ezen az utolsó mondatodon behaltam. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük szépen!
    Évi, hamarosan nektek is egy ilyen hajasbaba!
    Ircsi, én is örömmel nézem mindig Cloét :) Alig találok magamra mostanában, annyi a dolgom.
    Ági, még élek, de már nem sokáig :)
    Nesreca, épp tegnap mostunk hajat, volt is visítás. Nődoki :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű hajasbabátok van nektek is! :))
    Én megváltoztattam a blogom címét, torpikeink.blogspot.com-on vagyunk olvashatóak. :)

    VálaszTörlés
  9. Timi, aranyos vagy. Felveszem a listába az új blogodat, kösz, hogy szóltál.

    VálaszTörlés