A fogantatástól...
.

2011. december 14., szerda

2. hós oltás - Cumi

Bolyhoskának nem jött be a tizenharmadika, megkapta tegnap este a két oltását. Jövő hónapban beneveztük Meningitecre is, úgyhogy akkor is kettőt fog kapni szegény pára. Rotát még mindig nem döntöttük el.

Nem akart a kiscsaj hős lenni, sírt is mint a záporeső. 2perces, de kiadós sírás volt :) Ma egész nap kézben aludna. Mikor lerakom, van 10 percem, sírva ébred csórikám, biztos szurival álmodik. Este borogattam a lábát, ma is egyszer már rádobtam a kötést. Csak utálom, hogy eláztatja a ruházatát.

Volt itthon többféle lázcsillapító kúp, mind lejárt - tavaly. Csak a sima maradt: suppositorium noraminophenazoni 100 mg, amit szülés után írt fel dokinő. Ami nyugtatós, a Germicid-C-t pedig szuri után kiírattam vele, apa még éjjel kiváltotta.

Mondta, hogy ne lepődjek meg, ha az oltást követő 3. napon lázasodik be a Manci. Többedik, azonos oltásnál - mivel a szervezet már találkozott azzal az oltóanyaggal - inkább jellemző azonban a láz, nem most. Borogatást meg a lelkemre kötötte... tök gáz ez a borogatás, mindig is utáltam.

Napi 3x fél kúp. Esti fél a nyugtatós, a napközbeni meg a sima, hogy ne aludja szét tőle a fejét. Meg kell jegyeznem, hogy a nyugtatóstól sem aludt többet a gyerek, mint egyébként. Amúgy Natasa azt hiszi, hogy a kúp azért van, hogy ő 10percen belül belerottyantsa a pelusba :) Mindig csekkolnom kell, hogy kijött-e, mert ugye kint már nem hat.

Kúpfaragási technikám még nem tökéletes. Mivel még öt kiló sincs a csaj és 6 kilótól jár az egész kúp, így feleznem kell. 3 különböző késsel kísérleteztem eddig, de mindegyik farigcsálós lett, azaz az egyik fele ment a kukába, másikat tudtuk használni. Eddig nem sikerült szépen feleznem, pedig már melegítettem is a pengét. (Ide nekem egy lézerkardot!) Tiszta pazarlás. Ráadásul az egyik dobozban csak 6 kúp van! Ha ezt tudom, többet íratok fel, dokinéni viszont péntektől szabin lesz, banyek!

Tápi
Mostanában Manógyerek nem fogadja kitörő örömmel a tápit, inkább szopizik - keveseket sokszor. Egy egész napos program lett 2napja az etetés. Remélem, hogy változik. Semmi akadálya a szopizásnak, de nem így. Át kell kalibrálnom.

Én
Ma hajat festettem. Még a felével sem lettem kész (már 2hete halogatom a festést), mikor felébredt és éktelen sírást levágott  a baba, úgyhogy pihenőszékben odahelyeztem a nyitott fürdőszoba ajtó elé. Csend lett, figyelt :) Nőből van! Hajammal kész lettem, majd utána a szemöldökömet is be szoktam festeni. Most a hajfestékkel világosabb lett, mint kellet volna, úgyhogy rámentem speckó szemöldökfestékkel, na, megint világos! Ezután adtam neki! Harmadszorra sikerült a sötét, túl sötét, most úgy nézek ki, mint a Rumcájsz! Holnap leszívatom és újra festem - hiába, a művész-véna :):):)

2 megjegyzés:

  1. :D szemöldököd jó lehetett :D én a borotválkozással vagyok így, már a lábam miatt be se állok a kádba... :D én nem teszem az ajtóba a gyereket, nehogy megszokja, hanem kirohanok, cumi betölt, vissza, kirohanok, gyerek hasratesz, vissza, kirohanok, cumi betölt, hátsimi, vissza, aztán ilyenkorra már általában el szokott aludni :D

    VálaszTörlés
  2. Nálunk se cumi, se ujja - nem fogadja el. Marad szemlélőnek, mert én nem rohangálok :)
    Legutóbb én is borotváltam. Azt hittem, hogy gyantázni nehéz terhesen, na persze, egy alvó csecsemő mellett még nehezebb :):):)

    VálaszTörlés