A fogantatástól...
.

2011. november 11., péntek

Kórházasdi folytatás...

...
Vajúdóban szállásolták el a császáros kismamikat a műtét napján. Senki nem kapott homokzsákot a hasára... azt azért sajnáltam. Délután negyed órára megkaptuk a babát "ismerkedni".
6órás Natasa:


Másnap bevágtak minket a terhespatológiára, mivel a gyermekágyas osztályon nem volt hely. Közös mosdók a folyosón, cigerettázó pocakos nőcik, a wc-ben állt a szar, meg a füst. Még költözés előtt szóltam a nővérnek, hogy a dokim intézett nekem vip szobát, erre rám se nézett a nő, közölte, hogy "nem úgy van az ám".

Mentem kisbabáért etetni, kértem csecsemősöket, hogy fertőtlenítsék már el nekem a bimbóvédőt (saját fürdőre készültem, vagy legalábbis kórtermesre, ezért nem vittem csak mosogatószert). Erre közölték, hogy ők nem sterilizálnak semmit, 1000,-Ft a sterilizálós Aventes zacskó. Tehát gyereket otthagytam míg elmentem pénzért, mert patológiára nem tolhatod, megvettem tőlük a zacskót (20x használható), elmentem patológiára vízért, visszacaplattam gyerekágyra a mikróhoz, aztán a patológiára kiborítani a vizet a zacskóból, majd újra a csecsemősökhöz a babáért. Ott volt egy pindurka szoba, ahol lehetett szoptatni, abban volt sok szék. Még 24 óra sem telt el a műtétemtől, de gyalogoltam x kilométert, görnyedeztem egy zsúfolt szobában egy baromi rossz széken, és így esett az első etetés, azaz a próba. Hát hadnemondjam! Aztán visszavittem babát, majd felkerestem a szobám. Közölte a nővér, hogy most már ideje wc-re menni, különben mittoménmilyen gyógyszert adnak, hogy legyen széklet. Elmentem a fertőtlenítő cuccommal wc-t pucolni, használat előtt. Mire készlettem a suvickolással, a wc-deszka leesett a retekbe. Na, ekkor elszakadt a cérna, teljesen kiborultam. Jött a férjem, mentünk az osztályosnővérhez. Kiderült, hogy szobámat lenyúlta egy szülésznő, úgyhogy azt visszakaptam, mehettem.

Gyerekágyon egyébként nagyon aranyos volt az osztályos nővér (idősebb hölgy), megígérte, hogy amint felszabadul hely, szólnak nekünk. Így is történt, 1-2 órával felköltözésem után a csaszis társaim már mehettek is. 6ágy egy fürdővel, szerintem korrekt. Nekem sem lett volna vele bajom, de a patológiáraaa?! 

Végül 3éjszaka maradt a privát szobában, ahol elég jól éreztem magam egyedül, azaz én a babóval.

Natasa kapott légzésfigyelőt, amitől nagyon megijedtem, hisz csak úgy ott nem rakják gyerek alá. Mondta a gyermekorvos, hogy volt szívzöreje, ezért megelőzésképpen kapja, de minden nap meghallgatja benttartózkodás alatt. 3. napra elmúlt babánál. (Házi gyerekdokink mondta, hogy van valami ér a szívnél, ami szülés után záródik be, az szokott néha ilyen zörejt okozni... meg még pár súlyos dolog, de legtöbbször csak ennyi.) Hallásvizsgálatnál a bal fülénél nem tudták kiváltani a mittoménmit, ezért ellenőrzésre kell majd vinnünk (jövőhétre kaptam időpontot).

Baba besárgult eléggé péntekre, de még mindig határérték volt. Mondta a gyerekdoki, hogy mivel jól be vagyok ettől ijedve, tuti, hogy az én gyerekemmel lesz majd gond hétvégén, miután hazamentünk, úgyhogy maradjunk szombatig és péntek este berakják kék fény alá picúrt. Azt írta ki, hogy du. 5-12-ig, de negyed hétkor még mindig nem került fény alá. Vittem lefejt tejet 6-kor és 9-kor (nővérke etette)
9-es kép:

Másnap ellenőrzés, majd hazajöttünk.

Tesók imádják a mai napig Kishugit!

Nati a 3. hétre fehéredett ki - azaz akkor már majdnem jó.

5 megjegyzés:

  1. Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdeszééééép!!!!!!!!!!!!! Még képet, még!!!

    VálaszTörlés
  2. :) Nagyon köszi. Hamarosaaaan, csak kevés az idő/nap. pussz

    VálaszTörlés
  3. Csudaszép! És a frizurája milyen édes!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép baba :) nagyon vártam már a kórházi beszámolót !!! nem semmi, mekkora köcsögök vannak ott is... kész :( sajnálom, hogy ennyire nem voltak segítőkészek, meg meg is értem, nálunk is ez volt...

    VálaszTörlés
  5. Gönyörű!!!Sokat gondolok rátok!

    VálaszTörlés