A fogantatástól...
.

2011. szeptember 24., szombat

Fotók

Fényképek, hogy gyorsabban teljen az idő... mindnyájunknak :):):)


Pocakfotó (37+1)

A 3éves lányom jön azzal mostanában: "Nézd Anya, nekem is mindjárt szétdurran a pocakooom!"
A férjem szerint jövőhéten megszülök, bár már három hete is azt mondta, hogy akkora vagyok mint egy "bazi nagy torpedó".
Lefotóztattam a pocakom szemből, póló nélkül... majd' hanyatt estem, rohadt nagy. Innen fentről nem tűnik hatalmasnak :)
Letűrtem amúgy a nadrág pocakbetétjét, rühellem, de nagyon!



Plüssfigura
Lányomnak vettem Kikában, mert szerintem tökre aranyos, ő meg kidobta a szobájából, mondván fél tőle, úgyhogy azóta a mi hálónkat ékesíti.

Stuva
Kedden raktam össze nagylányom szekrényét, az Övét pedig Natasa kapja meg. Csak a felállítás volt kicsit necces, de igyekeztem vállból emelni, ajtóknál meg apa segített. Igazából az egészet ő akarta összeszerelni, csak nemtom mikor, van elég dolga, én meg roppantmód élveztem.

Egy polccal kevesebb van, mert elfelejtettem, hogy a fiókok fölé is kell egy záróelem. Na, majd jövőhéten megveszem. A gyerekvállfa meg hiánycikk lett bp-i Ikeában, remélem, hogy jövőhéten lesz. Annyira keskeny, hogy sokkal több ruhát tudok velük elpakolni, mint a kerek típusúval, és nem utolsó sorban olcsóé' van.


ARCkrémem!
Itt a "varázslatos" gyógyszertári hidratáló arckrémem a problémás bőrömre, és testápolóként is ajánlotta nekem a bőrgyógyász használni. Elvileg nincs benne semmi, ami irritálnál az arcot, szimplán csak hidratál, ezért is ajánlott olyan nyomi terheseknek, mint éééén :) A jelenlegi adagom szavatossága októberben lejár, úgyhogy bementem a gyógyszertárba, hátha nem vényköteles és igen, nem vényköteles, de akkor dupla árban van... kb. 700,-Ft :):):) 
Használat előtt az optimális hatás elérése érdekében ajánlott gyógyszertári babafürdető krémmel (annó felraktam fotót róla) lemosni az arcot, sőt, problémás test esetében azzal is fürdeni, majd utána használni a hidratálót. Nekem jót tett, és tökre örültem volna, ha már hamarabb hallok erről a krémről.

Tena "XXL-M"
Ezek meg a Tena betétek, óriási különbséggel. A kicsi a normál, a nagy pedig a super (asszem az a neve), a lényeg, hogy a legnagyobb méret. Van még egy köztesem, de azt a csomagot már nem bontottam fel, nem szeretem kukázni a betéteket, elég a két jelenlegi szereplőt, mert nyilván így már nem bacimentes.


Magunkról

Tegnap annyira mocorgott kiscsajszi, hogy megijedtem, "megszülök". Aztán eszembe jutott, hogy még nem olvastam olyan szüléstörténetet, hogy a gyerek szanaszét mozgolódott, majd beindult a szülés, inkább olyan "vihar előtti csend" jött le nekem mindig. Persze nem biztos, hogy ez tényleg így van, de megnyugodtam, hogy nem szülök és lőn, itt vagyunk még mindig :)

Szőrtelenítés - csak nőknek
Tegnap mégiscsak újra gyantáztam a lábam, mert továbbra is utálom a borotvát és még emlékszem az előző terhességemnél, szinte csak a borotvát használtam, a 9. hónap végére már olyan volt a bőröm, mint a szalonnabőr, hiába kentem. Mivel nem vagyok egy polip, nem volt egyszerű a feladat, de megoldható. Elégedett is vagyok. Természetesen a folyamatos gyantázás eredményeképpen könnyebb dolgom is volt, hisz nem volt sok.
A karomat is megcsináltam, bár nem vagyok jeti, de ha már gyantázok... Emlékszem, a Jóbarátok sorozatban Jennifer Aniston miatt kezdtem gyantázni a karom. Épp Bruce Willis-szel "járt", mikor mutatták a karjait... fúúúúj. Bár nekem csak szőke csillogó pihék, de onnantól kezdve úgy néztem magamra, mint egy szörnyre, hiába neki centi hosszú fekete csimbókok voltak az enyémhez képest. Szóval azóta csinálom, és a lábammal ellentétben, szinte alig vannak már szálacskák. A lábamnál ez a folyamat sajnos sokkal lassabb, de láthatóan működik a dolog. Egyébként a szőröknél maradva szerintem elég nagy hanyagság, ha valaki szőrteleníti a lábát és a lábujjaira nem figyel oda, azaz nagyon sok nőnél látható - nyáron ugye -, hogy szőrös a lábujja, ami szerintem roppant undorító, még akkor is, ha csak pár szálról beszélünk. (Szerintem szőrfóbiám van :), de pasikra nem vonatkozik ;-)) Amúgy bikinitrimmert is használok, de ezt úgy nem vesézném ki, mert mindenki, ahogy szereti :)

Ma reggel kitöltöttem a maradék rublikákat a Kriós papíron, ami a "véres táskába" kell majd. Eddig halasztottam, de tegnap tényleg jól beijedtem.  Ma jól vagyunk :), mindhárom gyerek imádja az X-faktort.

Jövőhét péntekre meg bejelentkezek fodrászhoz.

5 megjegyzés:

  1. Fúúúúúúúúú, én még semmit nem töltöttem ki azon a papíron, csak a nevemet... :S ügyes...

    Végre valaki írt a női dolgokról is :D én borotvával nyomulok, de már sokszor csak tapogatok, merre van még szőr, mert már nem látok :D

    Pedig aranyos a szörnyike, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Jeanner, 5perc a papír, úgyhogy útban a kórház felé is kitöltheted :) Én amúgy a Krió-csomagot "fogom elfelejteni"... drága mulatság lenne.

    Ma a fazont én is borotvával, mert lemerült a trimmer szombaton és sehol sem találom a töltőjét. Van tükröm, de így is-úgy is nagyon macerás, hasonlóképpen néha látatlanban dolgozok. Kár, hogy nincs kozmetikus barátnőm, akihez beállíthatnék az ilyen dolgaimmal és nem ciki :C

    Barátosnőmnek nagyon tuti bőre van. Az leborotválja a lábát, egy hétig tök sima marad, mint a baba feneke... én annó biztos a rossz sorban álltam... :)

    Plüssdínó? Szerintem is tök cuki... én nem tudom mi van ezzel a gyerekkel? :):):):):)

    VálaszTörlés
  3. Ááááááááá, nem értékelik a törekvést :D (gyerekek)

    Na, egy hétig sima láb barátnődet én is irigylem :D fazont már én is csak érzetre borotválok :D

    VálaszTörlés
  4. Jeanner :)

    Ircsi, köszönjük szépen! Már azt hittem, hogy sosem nő meg :)

    VálaszTörlés