A fogantatástól...
.

2011. szeptember 4., vasárnap

El is felejtettem...

Múlt héten kiváltottam a Várandós-csomagot (Brendonban). Kupon a Várandós mamák tanácsadója c. könyvben, amit a védőnőtől kapsz a terhességed elején!





Tartalma:
- Avent tárolópohár tetővel
- Sudocrem minta (nálunk mindig van itthon ebből a krémből, nagyon jó)
- 1db pampers premium care newborn pelus
- MAM Start cumi (0-2 hós korig)
- Paradontax fogkrém (20ml)
- Mecsek Baby teafilter, 5db
Füzetek: Homeopátiás füzet, MAM termékkatalógus, Anyák lapja és Baba magazin-kanállal (2011.04.hó), Gyermekszületési Tanácsadó (felicitas könyv)


A kórházban kapott Kismama-csomagban lesz majd a Babagondozási tanácsadó, annak a kuponjával lehet kiváltani a gyerek fél éves korától a Babacsomagot a Felicitas bolthálózatában (biztos majd megint a Brenyóba megyek :).


Múlt héten befestettem a hajam, hurrá. Felkészültem :) Megtaláltam a legtutibb hajfestéket számomra: Koleston Perfect. Elvileg a Wellától. Nos, én használtam L'oreal-t, sima Wellát, Lisap-ot, de ez a KP a legtutibb. Nagyon nem akar kopni :):):) Természetesen fodrászfestékről beszélek, nem bolti kevertről.

Ha kihúzom - és kihúzom! - a 38. hétig, akkor a fodrászomhoz megyek már festésre, meg kozmetikushoz, kicsit kényeztessenek ŐK.

Legyantáztam a lábam - szuper volt ebben a dög melegben, úgyhogy bekapcsoltam a klímát és a ventillátort is, máskülönben nem működött volna a dolog. Mostmárcsak a borotva lesz, mert már akármikor mehetek, nem érek rá várni a milliméterekre.

Pelenkázó
Megvan a pelenkázólap - teljesen pásszol :) a komód tetejére méretben -, alapból nincs felszerelve az aljára (sk. kell, mellékelték) a pöcök, ami megtartja a kiságy szélén. Mivel nálunk nem kiságyon lesz, ezért ezt és így vettem, nincs macera. Azt hittem, hogy olcsóért vettem Kikában, de Brendonban olcsóbbért lett volna (pöcökkel, de biztos leszerelhető :)) - így jár az, aki nem néz körül! Volt gyönyörű rózsaszínben is, csakhogy kiállított darab, olyat nem szoktam megvenni.



2 megjegyzés:

  1. Cukker :) nekünk macikás van :) mi az ágyra terveztük tenni, szal apa majd jól fellábazza :D mi elefániban vettük, nem tudom, olcsón-e vagy drágán, de azt hittem, ilyen csak ott van :D

    Mi csomagunkban is ugyanez volt, de nekünk márciusi újságokat adtak :D

    VálaszTörlés
  2. Ha jövőhónapban megyünk, akkor már májusit kapunk :)
    Egyébként a 2005-ös csomagban kaptam 1kiló régesrégi újságot, és egy-egy gabi babasampon és tusfürdőmintát, az volt az egész! Ahhoz képest nagy fejlődés. Nem tudom, hogy volt-e régen babacsomag, de én egyet sem váltottam ki :):):)

    Eddig a mi pelenkázónkat macikásnak néztem... egeres :)Én azóta sem néztem rá, leraktam a sarokba. Brenyóban nincs négyezer (a magyar), a miénk majdnem öt (szintén HUN). Ami más - nekünk jobb, mivel nem tipikus pelenkázókomódunk van -, mint Brendonoséban, hogy a fejrésznél is meg van emelve, nemcsak az oldalánál.

    VálaszTörlés