A fogantatástól...
.

2011. szeptember 23., péntek

CTG_2. (37+0)

Előzmény:
Baromi korán beértünk a férjemmel a kapott időponthoz képest, úgyhogy a győztesek vigyorával elballagtam az Ambulanciára, hogy levetessem az újabb Streptococcus-kenetet (feladóvevény befizetve, lobogtattam a kezemben). Ja, jól pofára is estem, mert a péntek az egyetlen hétköznap, mikor nincs futárszolgálat, úgyhogy Ma nem vesznek le semmit! Óhogyaza!

Amúgy férjem csak a sofőröm, sem uh-ra, se semmire nem jön be velem sosem (fiamnál a 12. hetin volt életében először és utoljára), mert feszélyezi v. nemtommi, én meg tök jól érzem magam ettől - fura pár vagyunk, más meg kéz a kézben és mindig együtt stb-stb :):):)

Nincs mit tenni, hétfőre marad. Egy hét az eredményig, tehát 03-án valszeg nem szülök!
Hétfőn amúgy is megyek laborba vérvételekre, meg leadni "ezt-azt", úgyhogy ez is bele fog férni, csak az idő szorít.

Magzati szívhang:
CTG-n belefutottam egy barátosnőmbe, még a meddőségi dokinál találkoztunk nagyon sokszor és jókat dumáltunk akkoriban is. Most is végig beszéltük az egész vizsgálatot. Az ő dokija is a betöltött 39. hét mellett kardoskodik.... nyilván ez már nem véletlen ("ennyi légy nem tévedhet"?) Mivel csak pár nap különbség van a babócák között, sanszos, hogy egy időben leszünk a kórházban, tök jó! Ő is októberi gyereket akar, én is, nagyon szuper lenne, ha minden kívánságunk ezzel kapcsolatban teljesülne!

Kicsit helyezkedtem, baba kiugrálta magát a kocsiban míg odaértünk, ezért fel kellett cukkolnom, hogy mozogjon rendesen.

Vérnyomásom 120/80, továbbra sem vizesedek. Minden a régi :)De tényleg, ennyi testmozgás mellett, ami kijut nekem nap mint nap, nincs időm vizesedni!

Engem most nem küldtek el flowmetriára, sem uh-ra, úgyhogy irány az eredménnyel az ambulancia; ahol a kiértékelő doki tényleg kivesézte nekem személyesen, hogy mennyire jók lettek az eredményeim és szerinte jelen pillanatban nincs szükség egyéb vizsgálatra. Felhoztam neki is a köldökzsinór-témát... nem tudok róla lekattanni... mondja, hogy a méhen belüli elhalásoknak igen apró, icipici ezredszázaléka következik be a köldökzsinór miatt. Ráadásul elég bosszantónak tartja, hogy ezzel riogatják a kismamákat. Azt is elmondta, hogy lehet a 34. héten ez volt az állapot, azaz a nyakán volt a babának, de már másnap akár le is kerülhetett róla. Higgyem el, ha a babának valami nem kényelmes, ki fogja találni, hogy és mint forduljon jobb pozícióba, ne aggódjak emiatt. Egyébként nem azért, mert megnyugtatott, hanem mert vette a fáradtságot, és élőszóban magyarázta el mennyire jók az eredmények és "aggodalomra semmi ok", nagyon szimpatikus volt ez az orvos. Legtöbbször csak egy szignót nyomnak a papírra és küldenek utamra (nem mellesleg: sokan voltak, mégis szakított rám időt).

Egyébként felhívtam dr. Bét, aki belesuttogta a telefonba, hogy "épp előadáson vagyok, nem tudunk találkozni". Úgy látszik, hogy az összes kérdésemmel mégiscsak kivárom a csütörtököt, amikor úgyis találkozok vele. Bédoki "megérdemelte" volna, hogy most szüljek :)

MÁR CSAK 8-AT KELL ALUDNI ÉS OKTÓBER!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése