A fogantatástól...
.

2011. szeptember 16., péntek

CTG_1. (36+0)

Elöljáróban
Hétfő-kedd hívogattam a Sote ctg-jét, vagy 35x, de vagy foglalt volt, vagy nem vették fel, vagy felvették és már le is csapták. Végül személyesen fáradtam be időpontért... nonszensz.

Mivel ma töltöttem a 36. hetet, ezért a mai nap volt az első eksön, és ez mindig nagyon izgalmas.

(Baromira wc-re kellett mennem - 3x :) -, de se papír, se szappan nem volt 4 helyiségbeeeeen sem, ez elég felháborított. Büfében a 10db-os noname papírzsepi 90,-Ft!!! Szerencsére antibakteriális törlőkendő és folyadék volt nálam - a gyerekek reggel elhasználták az összes zsepim a táskámból, én meg nem pótoltam...)

CTG
Időre mentem, de jó 20percet vártam. Babókám remekelt, ahogy meghallotta a kis haverok szívdobogását, teljesen beindult a gyerekem. A nővér szerint jó eredmények, láttamozó doki szerint is.


Flowmetriára is mentem a nyakra tekeredett köldökzsinór végett, az is rendben volt:
Az arteria umbilicalison PI: 0.88, RI: 0.57, A/B:2.34

Egy büdös szót nem értek belőle, de az uh-s hölgy szerint ez tökéletes, ennyi nekem elég is :) (rég voltam ilyen engedékeny :))

MÉG MINDIG OKTÓBER 03-04-RE HAJTOK SZÜLÉSILEG! (38+3 v. 38+4)

Nem akarok becsavarodni, kint akarom tudni a gyereket; akkor leszek megnyugodva, ha látom, hogy ő jól van és nem kell tovább aggódni holmi nyakra csavarodott köldökzsinór és egyéb végett!

Majd el is felejtettem, mikor beléptem a klinika épületébe, pont összefutottam a - napbarnította, jókedélyű - dokimmal, aki a lelkemre kötötte, hogy ne lébecoljam el a ctg-ket és akkor másfél hét múlva találkozzunk! Háhogynemá', pont én fogom elmulasztani :):):)

Meg akartam tőle kérdezni, hogy meddig szedjem a magnéziumot (van egy olyan car érzésem, hogy ahogy abbahagyom, megszülök, annyira szokott keményedni a hasam, hogy az utcán megállok... meg kell állnom), valamint, hogy van-e valami protokoll klinikai uh a 37-38. hét környékén.

Kérdezés hiányában ezekre nem tudom a választ, tehát a 36. héten még végig szedem a Mg250mg-os kapszulákat, és jövőhét pénteken megint nekifutok a kérdéseknek.

Nagyon várjuk a kiscsajszit, bár a szobája még sehogy sem áll :):):) A tesói is be van zsongva, minden nap beszélnek hozzá és megmutatják Neki (pocakomnak) a játékokat, amiket oda fognak számára adni, ha megszületik... olyan aranyosak... ilyenkor könnybe is lábad a szemem, bár nem vagyok nagy picsogós.

3 megjegyzés:

  1. Már alig várom hogy lássam a kis Maccs-t!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a korhazi wc-k katasztrofak :(
    Orulok,hogy jo volt a CTG.
    Nekem mar mostanaban eszmeletlenul kemenyedik a hasam :(

    VálaszTörlés