A fogantatástól...
.

2011. szeptember 2., péntek

4D Genesis (34+0)



A piros vonal az átlag, a mi babánk meg az "x", azaz kicsit nagyobb méretei.


Nem lesz pici a baba!

Kiderült, hogy előző lányommal is pont 34+0-nál voltunk 4D-n, úgyhogy itt egy lelet és egy fotó őróla is :) Brendonban készültek akkoriban.




Csupa jó dolgot tudok írni a Szolgáltatóról. Eddig ez volt a legolcsóbb babamozim és a legjobb is! 11ezer forintért Dvd és fotó, amennyiben az ember szeretné a menet közben mentett összes képet cd-n, az +1500,-Ft (nálam ez 70fotó a babáról!). Persze, hogy kértem.

A hölgy nagyon kedves volt, látszott, hogy élvezi, amit csinál. A vizsgálat - mivel nem volt utánam senki - bő 30percesre csúszott :) Megnézte Csilla a hegvastagságomat is, mert már a 34. héten van értelme. Szerencsére nagyon jó! Továbbá a babó összes méretét természetesen. Mondta, hogy az ő tapasztalata, hogy minden további testvér jó 200g-mal haladja meg előző tesót :) Tényleg nagyon meg voltam elégedve, úgyhogy csak ajánlani tudom őket!

Jöjjenek a képek (lehet, hogy vannak egyformák, mert dvd-ről is vágtam be, meg a cd-ről is; akkora a mennyiség, hogy nem tudtam mindet rendesen leválogatni, nagyon siettem)





















Köldökzsinór-keresztmetszet a 3érrel











 Puszi :)


Grimasz - kicsit ébresztgettük, nem tetszett neki, cukorfalat 





könyök

tappancs
- nem is tudtam, hogy ebben a korban a combcsont és a talp hossza közel egyforma :)









A köldökzsinór sajnos a nyaka körül egyszer megtekeredve... ezt senki nem akarja hallani. Első kislányom is így járt. Úgyhogy én már alig várom, hogy 4héttel később legyen és megszülessen a kisbabám, hülyére aggódom magam! Helye már nem sok van, csak remélni tudom, hogy nem lesz galiba.

7 megjegyzés:

  1. Jaj de jol sikerult kepek! Tenyleg jo ar....es meg kedves is a no...alig varom mi is menjunk majd ilyen 4 D uh -ra.
    A koldokzsinor a nyak korul ez alatt a par het alatt nem tud onnan elmozdulni,ahogy mozog a baba?
    Legyen szep hetvegetek!

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Tényleg nagyon jó volt, végre jó képek készültek! Ez nagy élmény lesz tuti nektek is, végülis a legjobb képek állítólag a 24-26. hét körül készülnek!
    Az a helyzet, hogy már olyan nagy a babánk, hogy nem valószínű, hogy kicsomagolja magát belőle. Amíg elég hosszú a köldökzsinór és nincs rajta csomó, addig nincs gond, ha mindezek bekövetkeznek, akkor arról jobb nem is beszélni. Mivel csaszis lesz, a szülésbe nem fog a dolog beleszólni, de addig én tuti szétrágom a körmeim, hogy ne legyen baj.
    Nektek is szép hétvégét! Szió

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek vagytok!!! :) nem győztem betelni a képekkel :) biztosan nem lesz semmi baj a köldökzsinórból, orvosok és szülésznők is azt mondták, hogy a babák 85%-a így születik, de direkt nem is szólnak az anyukának, hogy ne idegesítsék feleslegesen... szóval csak optimistán :) amúgy eléggé Natasa az arcocskája szerintem ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Jeanner :) Szerintem is jó lesz neki a Natasa. Amúgy ő is tiszta apja - az orra egyértelműen :) Kiváncsi vagyok, hogy a dumbó-füleket is megkapta-e, ahogy a nagyobbak... az az én nagyapai ágam.

    Ja, láttuk, hogy van haja a csajszinak (tesóknak is volt).

    VálaszTörlés
  5. AMúgy a nagyobbik lányom is köldökzsinórral a nyakán született, rosszul lettem akkor is. Egyébként, mikor rátekeredett, az lehetett az az időszak, mikor szegény alig mozgott. Szerintem szoknia kellett a pórázt, nehogy valami gebasz legyen. Remélem, hogy most sem lesz gond belőle.

    VálaszTörlés
  6. Én akkor is amondó vagyok, hogy nem lesz semmi baj :) az első lánykádnál sem volt, most sem lesz, ez tuti!!! Én nem is agyalok am ilyeneken, biztosan minden rendben van és kész :D különben megőrül az ember gyereke :)

    VálaszTörlés
  7. Persze, én sem ezen kattogok, csak néha eszembe jut :) Igen, tényleg bele lehetne őrülni az ilyenekbe :)

    VálaszTörlés