A fogantatástól...
.

2011. augusztus 11., csütörtök

Dr. Bé újra (30+6)

Szinte be sem léptem a vizsgálóba, már meg is ismert, azonnal felparancsolt A Székre. Helyzet változatlan, C2000. Nagyon megnyugodott, innentől kedélyesen ment a társalgás. Mondta, hogy most már a szexet ne nagyoooon, nem kééééneeee... megnyugtattam, hogy cölibátus van manapság (car ügy, majd bepótoljuk); továbbra se emeljek, se rohangáljak, sokat pihenjek, feküdjek amennyit csak lehet. Nem vagyok ágyhoz bilincselve orvosilag, de lehetőleg minél több fekvés. 4hét múlvára rendelt vissza, de megnyugtatott, hogy folyamatosan be van kapcsolva a telefonja, ha "valami baj lenne, persze nem lesz"... persze-persze!

Kérdeztem, hogy van-e "házi", de nincs, majd 4hét múlva kapom meg a beutalókat MINDENRE, úgyhogy akkor teljes vér- és vizelet, ellenanyag sz., streptococcus kenet, valamint NST-re is mehetek. Lehet, ezzel is hátráltatni akarja a szülésemet - jól teszi, szerintem is számít pszichésen.

Odaadtam neki az uh-leletem, megkérdeztem, hogy nem nagy-e a bpd? Erre, "maga szerint nagy?" Mondom, átlaghoz képest nekem nagyobbnak tűnik. "Ne foglalkozzon vele!"A Lintner doki szerint sincs ok aggodalomra, dehát én meg nem vagyok normális és persze, hogy mindenen aggódok... ez van.

Kértem javaslatot hüvelykúpra, valami prebiotikust akartam, mivel annó a rákszűrésemnél kiemelték, hogy kevés a Döderlein bacim. Ajánlott egyet, ilyet szól, hogy "ártani nem árt"... tehát valszeg ő nem nagyon szereti ezeket, én viszont jobban érezhetem magam tőle, úgyhogy meg is vettem hazafelé: GynOphilus (14db hüvelykapszula), 2héten keresztül napi egy. Biztos hiányzott már nekem az Utrogestan-feeling :):):)

4 megjegyzés:

  1. Látom, nálatok is "házi feladatos" a dokilátogatás :D örülök, hogy minden oksa veletek és nem rövidültél tovább :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :)
    Miután sokat fekszek, attól félek, hogy szülni már csak gurulva fogok... jájájáj

    VálaszTörlés
  3. Vigyázz magatokra! Lassan befordultok a célegyenesbe!
    Név????

    VálaszTörlés
  4. Ircsi, igyekszek pihenni, amennyit tudok, köszi - bár az nem túl sok. Nevekben még nem jutottunk dűlőre. Elvileg kettő maradt a kalapban, 4D után - legkésőbb - eldöntjük, megnézzük, hogy melyik illik rá jobban... aztán az is lehet, hogy valami egészen új fog eszünkbe jutni. Már frusztrál amúgy a dolog :(

    VálaszTörlés