A fogantatástól...
.

2011. augusztus 9., kedd

Babaruhák (56-68)

Elkezdtem szortírozni a babaruhákat, mert eléggé ömlesztve lett az első 3év a sok költözés, pakolászás, zsákszakadás miatt. Húúúhhh, rengeteg van! Nyithatnék egy turkálót.

Mivel az egyik gyerekem nyár közepén született, a másik meg télen, ráadásul nem is azonos neműek, nos - szinte észrevétlenül - összejött egy hatalmas ruhamennyiség. Ráadásul már 3zsáknyi babaruhát elajándékoztam egy Anyaotthonnak, tehát ami itthon van, az a "maradék".


A legtöbb ruhát, ágyneműt stb. a Brendonban és a Kenguru Goldban vettem. Utóbbi már csak a Mammutban van, azt hiszem, a többi üzlet Kangaboo lett... már nem olyan jó, mint a régi KG, ez szomorú. Várjunk csak :) Sok ágyneműnk van Ikeából, nagyon tuttik!

Nem mondom, hogy nem lehet kifogni klassz dolgokat Tescoban és Auchanban, mert lehet, de nálam mégsem azok a favoritok. 

Azért kezdtem el leválogatni, hogy max. mosni kelljen, és ha kórházba is kerülök, a férjem azt egy nap alatt megcsinálja. A fészekrakási-ösztön léte nem függ a megrövidült méhnyaktól, csak lassabban haladsz a munkával :) A vastag cuccokat (thermo-szerelés, babaplédek, rongyszőnyeg) már kimostam tegnap, fele meg is száradt, már csak a ruhák vannak hátra - erre bekövetkezett a car idő! A tegnapi vihar a szárítókat úgy földhöz csapta, hogy öröm volt nézni. Ha nem lenne ez az orvosi problémám, hát eszembe nem jutott volna a 34. hét előtt a kisujjamat is mozdítani kelengye-ügyben az biztos!


A férjem megvette hétvégén a lányom 4fiókos hófehér - gyönyörű - Malm komódját, így az övét, a 3 fiókosat (rózsaszín, már nem lehet kapni ebben a színben) megörökölte kistesó. Ennek a tetején lesz a merev pelenkázólap (valószínűleg Brevi).
Majd ebbe ömlesztem a ruhákat - ha beleférnek - és mondjuk a 35. héten elkezdem őket kivasalni, átgőzőlni, az teljesen jó fertőtlenítés, porosodni meg ugye nem fog a fiókokban. Egyébként nem vagyok nagy vasalós, elsőre szoktam, aztán már csak mosom, de teljesen külön a mi ruháinktól a bébiét. Pisi- és kaka- meg büfiszagú (esetleg pecséteeees) cuccokat nem fogok összemosni a mienkkel; továbbá az babaruhákat mindig kímélő mosószerrel és extra öblítéssel szoktam kimosni.

(Kiságyról majd később felrakok képet.)

A nagyobbik lányomnak van egy Stuva szekrénye, valami hasonlót képzeltem még el pocaklakónak is:

A szobát max. apa megcsinálja, mire hazajövünk, az annyira nem érdekel, csak a cuccai legyenek tiszták és legyenek meg hiánytalanul, minden, ami KELL; az elrendezés számomra tök századrangú dolog, és szerintem a gyereket sem fogja érdekelni, ha hazajövünk akkor is ráérek áttologatni a bútorokat... nos, ettől még nyugodtan alszok :):):)

Ilyen Jyskben vásárolt ágynemütartó zsákokban vannak/voltak elcsomagolva a baba- és gyerekruháink, mindegyikben egy-egy molyirtó-kazettával. Tökéletes állapotban találtam őket, pont, ahogy elcsomagoltam. A zsákot akcióban érdemes megvenni, akkor csak felepénz, azaz 500,-HUF.


Ez a rengeteg babapléd, 15 db. A szekrényben még van több is, ez már nem fért bele. Hülye módjára vásároltam őket annó.

 Beugrottam Brenyóba, vettem bimbóvédőt (Medela), jól bevált márka és forma (mindkét srácomnál ezzel kezdtük a szopitanulást), valamint 3pár tutyit - ezt még egy hete, mikor nem láttam, hogy itthon milyen rengeteg van a zsákokban -, egy baba itatópoharat (nem volt 300 forint sem, az is Medela - a képen a víz mellett "szerepel"), valamint 2 újszülött-sapit... nálunk sosem elég :)

Fiamat ebben a szerkóban hoztuk haza, szívem csücske ez a szett :)

Lányomat meg ebben a rugiban hoztuk haza, meg valami bodyban és bundazsákban. Egyébként ez a rövidujjú body az egyik kedvencem, csak nem illik egymáshoz a két darab, viszont egy fotót az utókornak megér. Általában nem a legszebb ruhák nőttek a szívemhez... fura.

Kedvencek:

 

 
A lakás több pontján kihelyezett újbabacuccos lelőhely van:


További ruhák:
 
 
 
 
 

 
 

 (Mindegyik párja benne van aktuális tutyiban.)
 
 
 

Újszülött sapkák
Brendonban vettem a legtöbbet, pult alatt vannak, úgy kell kérni őket, úgyhogy ne tévesszen meg senkit, hogy nem látja az üzletben :) 


Gondolkodtam még, hogy veszek pólyát, de eddig bevált a háromszögbe hajtott vékony plédbe göngyölés, úgyhogy most sem lesz másképp.

Van még egy zsáknyi textilpelus, cirka 50db, tök jó állapotban, mivel ami menet közben elhasználódott, azt rögtön ki is dobtam, úgyhogy azt sem kell venni... végre spórolhatunk :)

Egyébként a zoknik, tutyik és egyéb apróságok mosására (meg a melltartókéra is) javaslom a mosózsákot, ami nagy találmány :)

5angolpólyával viszont rendelkezünk, a mi gyerekeink bírták, úgyhogy az van. Hálózsákból csak kettő, mert mindegyik utálta, de mi próbálkoztunk :) Ezért is van annyi pléd, mert mi azzal takargattuk őket, ha kellett, óránként. Idegbajt kaptak már kicsinek is a babák, hogy nem tudnak a zsákban szabadon rugdalózni (tök megértem őket :)).

Tulképp gyógyszertári cuccok vannak még hátra babaápoláshoz, valamint Chicco sterilizáló folyadék mellszívóhoz és ennyi, amit be kell/ene még szerezni, minden megvan, tök nyugiban lehetek :):):)

4 megjegyzés:

  1. Huuu,mintha egy teljes bolcsis- ovis csoportod lenne annyi rucik... :)
    A rozsaszin fiokos szekreny Seannak is van,csak kek baba kek szinu ;)
    Legyen szep napod!

    VálaszTörlés
  2. Sterilizálót szerintem elefániban érdemes venni, 790 most akciósan! :)

    Ejj, van ám cuccotok meg cuccotok :) a csíkos pulcsiba beleszerettem x)

    Én még egy csomó dolgot nem mostam ki... :o nem sietek szülni :D

    VálaszTörlés
  3. "Mindent a babákról", biztos szeretitek ti is a fiókos szekrényt, nálunk nagy favorit, "mindent elnyel" :) köszi szépen!

    VálaszTörlés
  4. Jeanner, köszi a tippet, van is egy boltjuk egy kerülettel arrébb.
    Én sem sietnék ám szülni :) Csak lazán csaj, csak lazán, 38. hét az előirányzott :):):)

    VálaszTörlés