A fogantatástól...
.

2011. augusztus 12., péntek

Apropó...

Pocakfotó 29+2
Kis késedelemmel, mert ugye már esedékes lenne a harmincvalahányhetiésnapi...


Olyan a tartásom, mint egy Kacsának!

Bocs a nem tökéletes fotóért!

Magnézium - új infó
Bementem gyógyszertárba, ahol akartam venni dobozos magnéziumot. Kértem Magnexet (300mg), nem volt, úgyhogy mondtam az eladónak, hogy 250mg-tól jöhet, amit ad. Keres-kutat, én meg szólok neki, hogy a magnesii citricii 500mg magnézium... na, NEM 500mg magnézium! Ideje volt megtudnom, hogy a magnesium citricii állítólag egy melléktermék, és tulképp örülhetek, ha 200mg magnézium van a mc-ben!
Ajánlott nekem magne b6-ot. Mondom neki, hogy az 48mg-os, az kevés, de mutatott nekem műanyag dobozost: 250mg magnézium és négyszázvalamennyi magnesii c./db... hát a hülyének is megéri. Szóval ezt megvettem (Béres).
Csütörtökön pedig a Madách téren (V. ker.) kaptam Magnexet is! Végre nem kell egy dobozzal rohangálnom ide-oda, hanem van egy a táskámban, egy meg a fiókomban.
(Szedem a Béres 500mg-os kálciumot is, lábgörcsre kiváló.)

Kiságy - Faktum
Előzőből kimaradt, mert csak most készítettem fotót.
Persze a hiányzó rácsok is megvannak, csak inkább kivettem, mert a gyerekek imádnak a kiságyban bújkálni.
A matrac keverék (Matrackirály), azaz két szivacsréteg között van a kókuszréteg, nagyon penge, nagyon stabil és még kemény is, bár nem olyan beton, mint a "csakkókusz"...ja, és formatartó, 3évet bírt a lányommal és semmi baja, nincs kifeküdve stb.

Krió-pont - Őssejt-megőrzés
Megnéztem a Kriót, megnéztem a Krió-pontot (Hepinet - Váci úti Brendon mellett -, Krió partnerei) a neten, azaz az ajánlatokat és azt tapasztaltam, hogy a Krióban az én általam választott csomagra csak úgy van részletfizetés, ha kifizetem a teljes díjat, majd a 20éves tárolást egy évig havi részletekben, míg ugyanez a csomag a Hepinetnél: teljes díj 15%-a szerződéskötéskor (amikor megkapjuk a Készletet), majd két részletben a fennmaradó összeg a szülés után 8napon belül, majd egy hónapon belül; az éves díjat pedig évente (tehát 20évesnél 20éven keresztül). Nekem ez a szimpatikusabb.
Érdeklődtem kedvezményekről:
Kriónál 10% a szerződéskötésből v. ultrahangkedvezmény, Krió-pontnál pedig ultrahangkedvezmény, avagy ha nem kérjük, akkor a 6 hetes csípőszűrés lesz kedvezményes - pontos részleteket majd jövőhéten tudom meg, akkor megyünk szerződni. Ja, kellenek az iratai apának-anyának, valamint nekem leletek: Hepatitis B, szifilis (Wassermann) - a hölgy mondta, hogy ha nem gond, vigyem az összes leletem, aztán majd válogat (felőlem :)). Ez utóbbit már azt hittem, hogy sosemsenkisem fogja kérni, köszi védőnéniiiiii, hogy szóltál róla! Egyébként a Krio-pont a Krió szerződéses partnere, tehát Krióhoz fut be a vér.
 http://hepinet.hu/site.php?akt=9

Most így estére ennyi :)

6 megjegyzés:

  1. Mi olyan csomagot választottunk, hogy 169.000 3 részben + 14.000Ft évente a kettészedéssel... (mi is a hepinetnél voltunk) ebben elvileg benne van a szállítás is, de 6000-rel kevesebb az éves tárolás (Cserébe nincs UH kedvezmény...) szóval ha még nem írtátok alá a papírt, nem tudom, hogy ezt a csomagot láttad-e, de hátha érdekel... :)

    VálaszTörlés
  2. Köszcsi Jeanner, de nekünk nagyobb csomag kell a 3 gyereknek, mert több dobásunk nem lesz, és eddig egyiknél sem vetettük még le, úgyhogy az Anyagnak mindhármukat le kell fednie.

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a magne B6 dologgal en is bajban vagyok..a dokim a Bers Magne B6 ot mondta...azt is szedem,regota. Elfogyott,goygyszertarba mikor kertem nem volt,es azt mondta a holgy,nem erti miert bereset veszek,mikor a sima Magne B6 ban tobb jobb. Na mindegy,elmentem mashova,mert mindenben a dokimra hallgatok...

    Az ossejttel kapcsolatban...nekunk is volt 2009 ben ossejt levetel...es en 2 evig az elejetol kezdve reszletre fizettem...www.sejtbank.hu - vagy ez nem volt szimpi? Aztan leht mar ugyan olyanok a feltetelek...
    Aranyos nagyon a kisagy! Jaj de jo lenne mar ott tartani :) Es a pocid is milyen szep gombolyu!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi-köszi-köszi!

    Hamarosan már ott tartasz :) Sejtbankot néztem, de a nekünk megfelelő csomag nem volt olyan előnyös, mint a Kriónál.

    A játszótéren egy nőci - sosem láttam - közölte, hogy biztos lányom lesz, olyan a hasam... Képen amúgy sokkal nagyobbnak tűnik. (Megint fogytam egy kilót.)

    Béres Magnéziumom dobozán rajta van, hogy 250mg Mg. Annó szedtem a sima magneB6-ot, 48mg magnéziummal és azt hittem, hogy "húdejó", majd felvilágosultam :):):)Dokid tudja mit beszél.

    VálaszTörlés
  5. Jaaaaaaaaaaaaa, értelek :) asszem.. bevallom, nekem ez az egész nagyon magas volt és örülök, hogy legalább az érzet megvan, hogy jól döntöttünk :)

    VálaszTörlés