A fogantatástól...
.

2011. július 6., szerda

Jubilálok - még 100 nap/ocska hivatalosan

... és eljött a pillanat, holnaptól már csak két számjegyű lesz a várakozós napok száma! Hurráááááá!

Magamról:
- striák még nincsenek (kopp-kopp-kopp);
- kilóim stagnálnak;
- eszem a vitaminokat;
- az arcom még mindig gáz;
- éjszaka továbbra sem tudok normálisan aludni, inkább hajnal felé jön a pihenés;
- egy hete kénytelen vagyok savlekötőt enni, míg az első két terhességnél a 30. hét után jött ez a fajta kényelmetlenség.

Ma megpróbálom felkutatni a hasleszorító bugyimat szülés utánra, hogy megnyugodjak, bár csak 13hét múlva szeretnék szülni, mégis ezt most meg kell keresnem. Új dilim: ha valamit a fejembe veszek, azt meg kell csinálnom rögtön-iziben-azonnal, különben hisztérikus rohamot kapok. Egyébként mással sem vagyok elnéző, pl. a T-comos ügyintéző csajt a napokban nagyon kiosztottam, mert tetű lassú volt - persze személyesen.
 Bár lehet, hogy délutánra elfelejtem, hogy mit akartam megkeresni, ugyanis a feledékenység is erősen előtört belőlem az utóbbi napokban. 

Mindenesetre a 100 nap nagyon boldoggá tett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése