A fogantatástól...
.

2011. július 3., vasárnap

A héten történt: védőnő, labor

Védőnőnél voltam Kedden (24+4). 1kilót híztam az előző látogatás óta. Eeeeezt szeretem :) Vérnyomi rendben, tulajdonképpen minden rendben volt, meg is lettem dícsérve.

Csütörtökön (24+6) terheléses cukor, vér- és vizeletvizsgálat volt. Sotén egy ember volt össz-vissz előttem reggel negyed nyolckor (betegfelvétel szerint nem is volt több), úgyhogy azt a "sort" képes voltam kivárni. A glükóz majdnem kijött, de nyeltem egy nagyot... még sosem volt ilyen rossz. Akartam vinni vércukormérőmet, hogy teszteljek én is, de azt szerencsésen otthon felejtettem. Pedig milyen jópofa lett volna látni/nem látni a különbséget a laboreredmény, és az azonnali között. Mivel péntek Semmelweis nap volt, ezért hétfőn lesz meg az eredmény, amire nagyon kíváncsi vagyok, meg félek is.

Babóca jól van, egyre nagyobbakat rúg. Az éjszakák nem jók, állandóan olyan érzésem van, hogy nyomom a hasam, és amikor erre gondolok, akkor persze, hogy elkezd valahol fájni. Jut eszembe, 5hete mértem a hasam kerületét, és máig nem változott, sőt, lett derekam. Szerintem ez a lépcsőzésnek köszönhető. Viszont egyre többet kell feküdnöm, mert úgy érzem, hogy "kiesik" a gyerek és nem kicsit fáj. Lehet, hogy ez is a lépcsőzésnek "köszönhető".

2 megjegyzés:

  1. Hát talán nem kéne lépcsőzni... Sejhajon billentelek... Relax,már amennyire 2 gyerkőc mellett lehet...

    Pocidat meg ne méregesd, nem most "ugrik" meg úgysem...

    :-D Amúgy meg tök jóóóóóóóó :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen. Lépcsőzni muszáj, mert emeleten lakunk, állandóan lent marad valami a fsz-en, hihetetlen. Viszont nincs konyhánk, csak a garázsban, azért éjszaka nem lehet nassolni, azaz lehetne, de én biztos nem fogok kivánszorogni a kertbe kajáért :) Ürömben az öröm.
    Azért mértem a hasam, mert "mindenki" méri... már rosszul éreztem magam, hogy kilógok a sorból :) Sok puszi nektek!

    VálaszTörlés