A fogantatástól...
.

2011. július 27., szerda

Genetikai UH III, (28+5)

Már egyáltalán nincs szó óriási babáról - úgy néz ki -, a cukormérés használni látszik, így valóban van értelme a diétának, ha nap mint nap többször ellenőrzöm magam, hisz kell a visszaigazolás. Minden hülyeséget megkérdeztem a genetikustól, ami eszembe jutott. Biztos jól szórakozott :)  Én mindenesetre megnyugtató válaszokat kaptam.

A genetikus szerint a 35-36. héten lehet kb. reálisan megbecsülni a jövőbeli születési súlyt. Na, kíváncsi leszek. Hát persze, hogy megyek még ultrahangra! Amúgy protokoll szerint elvileg a 35 v. 36. héten kellene legközelebb menni, aztán már úgyis szülünk.

Egyébként kezdek meggyőződni arról, hogy echte szemből majdcsak élesben látom  a gyereket :):):) 
Ami nekem nagyon tetszett ezeken a fotókon és más fotóin is ezt keresem, hogy az orrszárny milyen szépen látszik.






 



Grimasz





A baba fekvése:
Továbbra is be van illeszkedve a feje, tehát ezért érezhetem úgy néha, hogy "kiesik". Bal kéz felé a gerince vonul felfelé, majd a bordáim alatt a popsija, aztán jobb kéz felé a lábai.

4 megjegyzés:

  1. Hát ez a grimaszos kép haláli :D örülök, hogy minden oksa veletek :) nálunk csak 38. héten csinálnak UH-t, az is inkább csak flowmetria... :(

    VálaszTörlés
  2. Ircsi, köszönjük szépen! :)

    VálaszTörlés
  3. Jeanner, köszi :)

    Uh-ra kérdezz a dokidnál, ugyanis én úgy tudom, hogy 4kötelező uh van: 12. hét, 18-20. héten egy, 28-30. héten egy, 35-36. héten egy, ahol nézik a flowt is, valamint megbecsülik a súlyt. Ez utóbbi hüvelyi szülésnél azért fontos lehet.

    VálaszTörlés