A fogantatástól...
.

2011. július 15., péntek

4D... (26+6)

Tegnapi események:
Bejelentkeztem az egyik kedvenc intézményembe, de nem jártam szerencsével... bassker, ez az én formám. 
Totál azt hittem, hogy az a fickó már nem dolgozik ott, aki a lányomról csinált pár éve olyan 4D-t a pocakban, hogy vissza is kaptam az árát... na, igen, ki lehet találni, hozzá kerültem... (összekevertem azzal, aki akkoriban a 18. heti uh-t csinálta, na, azt kirúgták) DE nem lesz legközelebb!
Mondjuk legalább 1-2 kép "sikerült", viszont egyáltalán nem éles.



Az adatok szerint a baba nagyobb egy héttel a koránál, úgyhogy most már számolgatós diétát kell tartanom, nehogy a cukrom... bár ma mértem éhgyomrit, ahogy máskor is, tök jó lett.Fogom mérni a 2órásat is. Persze az is lehet, hogy ez a gyerek 4kilósnak készült :) Egyébként megnéztem az arányokat, és minden stimmel.

Adatok (behalt a szkennerünk)
Magzatok száma: 1
Fekvés: koponya végű

Méhlepény helyzete: mellső falon, magasan a méhszáj felett, érettsége: G-0
Magzatvíz mennyisége: átlagos.
Köldökátmetszetben 3ér látható.
Szívműködés: ritmusos, 145/min frekvencia.
A. umbilicalis és magzati aorta áramlásmérés: eltérés nélkül.

Ép koponya, normál agyszerkezet. Oldalkamrák norm. tágasságúak.
Négyüregű szív. Gerinc végig követhető, zárt csigolyaívek.
Jól telt gyomor és hólyag. Zárt hasfal és mellkas. Zárt rekeszizom.
Négy végtag ábrázolódik. Mindkét oldali vese ábrázolódik.
Magzati anomális: nem látható.

BPD 72mm
HC 265mm
AC 230mm
FL 52mm

Becsült súly: 1100g

Biometriai adatok alapján a magzat 28hét 2napos.

Köv. UH a 29-30. héten lesz, genetikai, Lintnernél megint; addig meg nem zargatom a kisasszonyt.

Már eldöntöttem, hogy a genetikai utáni köv. 4D vagy a Hepinetnél v. a 4D Genesisnél lesz. 

3 megjegyzés:

  1. nem belevau, én azért javaslom a 4D genesist, mert ott azt csinálják, hogy hogyha nem látszik a hölgyemény, akkor nem kell fizetned, hanem visszahívnak máskorra, míg a hepinetnél, ha nem jók a képek, akkor is ki kell fizetned a DVD-t, ami "csak" 9000Ft és nézheted a nem tudom mit... :S mi ezért nem oda mentünk, bár a margitosnak nagyon jó az UH-ja (azzal csinálták a 12. és a 18. hetit is), de Samu meg ugye eléggé magának való :D

    VálaszTörlés
  2. Csak nyugodtan tessék beleszólni :), azé' van a megjegyzés rovat :):):)
    "magának való" - nagyon röhögtem :):):)
    Hepinetbe a Váci útiba mentünk volna, úgyhogy köszi az infót. Akkor 4D Genesis! Az utolsó babamozit most már jó előre megtervezem, nem akarok még egy malőrt, tisztára felcseszem vele az agyam, ha valami nem úgy megy, ahogy terveztem.

    VálaszTörlés
  3. Hát megértelek! Én is akkor döntöttem a genesis mellett, amikor a hepinet oldalán olvastam, hogy megsétáltatnak, megtömnek csokival, cukorral, ha akkor sincs semmi, akkor köszönjük, hogy itt volt. A 4D-nél meg maga a szonográfus mondta a próba UH-t, és hogy ha semmiképpen nem látszik a gyerek, akkor adnak egy újra táblát :D Samu meg tényleg magánakvaló, nem szereti, ha valaki hozzáér a pocakomhoz, nem rúg senkinek, nem szereti az UH-t, szóval mindenki bekaphassa :D (mondom én, hogy tiszta apja)

    VálaszTörlés