A fogantatástól...
.

2011. június 17., péntek

GRATULÁLOK TINABABA!

"MEGSZÜLETETT TAMARA! 06.16-án 22:55-kor, 2800g és 55cm. Természetes úton!

Puszi, Tina"




Tina, nagyon sok puszi nektek, roppant kis ügyik vagytok! Már nagyon vártam kis csemetédet, aki jó hosszú lett :) Valóban nem lett kisgömböc, de tökéletes súlyban van. Hajrá tesóproject, ilyen szülés után már hamar jöhet az öcsike v. hugika!


Sok Rátokgondolás megy! Gyorsan épülj fel, kívánok sok tejcsikét és nyugalmas, végigaludt éjszakákat a babának! Pusszancs

4 megjegyzés:

  1. Vasárnap átadom :) Hétfőn már jönnek Hazaaaa, ha minden frankó! Már alig várom, hogy leírja a szüléstörténetét, arról nem is faggattam - nagyon ;).

    VálaszTörlés
  2. Én is várom, meg a képeket is :)

    VálaszTörlés
  3. Tamara besárgult - ment a "kék fénybe" -, úgyhogy ma délelőtt elvileg kiderült, hogy hazajöhetnek-e vagy sem. Még nem beszéltünk, mert tegnap is sikerült egy szerencsétlen időpontot kifognom, mikor felhívtam. Ez az én formám :):):) Ha estig nem ír a blogjába, akkor újra hívom.

    VálaszTörlés