A fogantatástól...
.

2011. június 23., csütörtök

Doktor B. (23+6)

Délelőtt voltam szülészdokimnál, gyönyörűen rendben vagyok. Elégedett volt ő is, én is.
Haladéktalanul vennem kell egy tükröt, mert az itthoni rendbetétel nélküle már elég sok időbe kerül... meg balesetveszélyes :)
Doki nagyon meg volt elégedve azzal, hogy 4hétig nem voltam sehol, nem csináltattam semmilyen tesztet, vizsgálatot stb.,  ahogy Ő mondta, ezért adott is rögtön beutalót teljes vérkép- és vizeletvizsgálatra, valamint terheléses vércukorra. Ezeket megejtem hétfőn. Megint elfelejtettem megkérni, hogy nézzünk vasat... Az itteni sztk-s alap teljes vérképben nem volt benne a múltkor.

Megoldom, elmegyek fizetősbe, és ott megcsináltatom a Wassermant is. Habár, házidokim adott W-ra beutalót, de vércukorral együtt... majd megkérdezem sztk-ban, hogy csak az egyiket megcsinálják-e, mert egy papíron vannak. Amúgy házidokker teljesen megdöbbent, hogy kell W, mert minek, nem vagyok szifiliszes... hánem, és nem is emlékszem, hogy előző terhességeknél kellett, de a védőnőm szerint ez egy "muszáj vizsgálat" és annó nekem is biztos volt, és most is meg kell ismételni... tényleg eldobom az agyam tőle.

Szerintem a Torch ésszerűbb lenne, de azt ugye állambá' nem finanszírozza, magánban meg - barátnőmnek volt, úgyhogy ha jól emlékszem, akkor - 20rugó; mivel se kutyám és se macskám, ráadásul a "kötelező" gyermekbetegségeken átestem, ezért ezt hanyagoltam.

Hát ennyi a történés, holnap Babamozi.
4 hét múlva ismét Szülészorvosi konzultáció, valamint újabb genetikaia uh. Huhh, egyre jobban telik az idő :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem volt Torch és nem fizetős......se kutya, se macska.....viszont ha jól emlékszem akkor a magzatvíztöbblet indokolta........

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudtam, hogy akkor fizeti a kormány... Szerencsére minden rendben volt veletek, tudom, mert látom a szép családod fotóit :) Remélem, hogy 14 hét múlva ezt én is elmondhatom. Pussz

    VálaszTörlés
  3. Zsebi, ilyen fizetős vérvétel hol van? nekem is el kellene mennem egy toxikózist nézetni :S

    VálaszTörlés
  4. Bal oldali listában van: Laborok - Fizetős (Mensmentis, Sote), linkre kattintva kiadja a honlapjukat árakkal, székhellyel. Asszem a Cirisben is van (Montevideo u.), érdemes megkérdezni őket telefonon, ha a közeledben vannak.
    Indokolt esetben - én úgy tudom - a háziorvosod is ad beutalót erre a vérvételedre, az legalább ingyen van és a körzeti sztk-ban talán közelebb. Majd írd meg, hogy mi volt! Pussz

    VálaszTörlés