A fogantatástól...
.

2011. június 24., péntek

4D... húúú, de rossz volt! (24+0)

Tehát elmentem babamozira, még sosem vettem igénybe ezen cég szolgáltatásait (már voltam a Praxisban - jó volt, Brendonban - az is jó volt). Nem is fogok ide menni többet. Több mint 20percet várakoztattak, szinte indulnom kellett volna a gyerekekért, mikor behívtak. Azt mondták annó, hogy én leszek az első - ugyanis leszögeztem, hogy nekem utána azonnal mennem kell a srácaimért, úgyhogy nem csúszhatok. A megbeszélt időpont előtt negyed órával értem oda, és így vártam összesen 35 percet. Se egy sajnálom, se semmi... már azon voltam, hogy otthagyom a francba az egészet - így utólag az lett volna a jó döntés. Ráadásul a váróval szomszédos szobában villanófényeztek, ami engem tökre zavart... rohadtul zavart. Már takartam a hasam, a fejem, baromira idegesítő volt ez is.

Baba is jól eltakarta magát, ilyet sem csinált még. Komolyan mondom, hogy ez a rohadt fény zavarta őt is, vagy az, hogy így felhúztam magam. A két keze az arca előtt, a két lába az arca elé felhúzva szintén, miközben hátat fordított - biztosra ment, és neki van igaza.

Elbújva (jobbkéz felé a feje, ráhúzva keze-lába):



Adatok:


Profil:

9 megjegyzés:

  1. Sajnálom a kellemetlen, bosszantó élményt :( Én is mindig utólag vagyok okos....

    VálaszTörlés
  2. :):):) Hát igen, dettó :):):)

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom... :( de azért szép az a profilkép :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen! Az egyetlen valamirevaló fotó.

    VálaszTörlés
  5. Egyébként ezt is én vágtam be a dvd-ről, mert amiket a nő adott... no comment!

    VálaszTörlés
  6. A profilkép egész jó lett... szegény Babucikád,tényleg teli lehetett a képzeletbeli bakancsa... Hogy bujkált...

    Én Encsivel nem is mentem külön...Dokimnak szupi gépe volt, minden alkalommal megnézte,és átkapcsolt 4D-re... Ha nem ment, nem erőltettük... Hhhhhh,nosztalgia....:-)

    VálaszTörlés
  7. :):) Szép emlékek. Sajnos nekem nincs ilyen szerencsém, mindkét dokimnak szégyenteljesen rossz gépe van, a szülészemnek méginkább :)

    VálaszTörlés
  8. Baba aranyos, szép!
    A körülmények meg....

    VálaszTörlés
  9. Nálunk a Margitban van 4D, mert ugye a Hepinetes géppel csinálják a szűréseket, de az istenért nem kapcsolnának át... :S amúgy mi sem mentünk volna...

    VálaszTörlés