A fogantatástól...
.

2011. május 4., szerda

Ultrahang 16+5, négyes teszt (eredmény pénteken)




Már ideje volt elájulnom az ultrahangtól, mert annyit izgultam a 12. heti óta.  Az is magáért beszél, hogy azt terveztem, ha minden rendben van velünk, akkor veszek valami kis szirszart magunknak..., de a nagy izgalomban úgy elfáradtam, hogy inkább siettem haza lepihenni.

Tehát a mai vizsgálat közel sem volt futószalag, ez most jó volt, kevesen voltunk, a dokinő is teljesen jó volt, szóval nagyon meg vagyok elégedve (sok a szóismétlés, tudom)!

Dokinőnek elmondtam az aggodalmaimat, mire megkaptam, hogy "tönkreteszi a terhességét a sok aggodalommal!" "Ha maga 29éves lenne, akkor fel sem merült volna a 12. heti uh-on, hogy az rossz lenne, mindenki készpénznek venné, hogy nincs semmi baj. Csak a kora miatt merült fel, viszont a biokémiai adatok teljesen helyrerántották az eredményeket, nagyon jók lettek, ráadásul a 2.8-as tarkóredő nem esik a kritikus tartományba. Ha most a négyes teszt nem lesz olyan jó, akkor sem kell megijedni!" Úgy kb. szó szerint idéztem a doktornőt :)  Korrekt volt és lényegretörő. Engem tökre megnyugtatott.

Lemérte Babszit, aki pihengetett, mocorgászott. Megszámoltuk az ujjakat a kezein, megvolt mind, nagyon szépen ábrázolódtak, talpacskák is rendben, gerinc követhető, hasfalból csak a köldökzsinór lógott ki, száj ép, agyában nem találhatóak ciszták (ez durva, hogy nézni kell, mert már ilyen korban lehet probléma), négyüregű szív, szívverés szabályos, telt hólyag, pisil is.
 
Az orrcsont-hossz "követelmény" a 18. heti uh-ra 4.5mm, babszinak 4.4mm MOST, úgyhogy ez baromi jó, nincs deformitás, szép az orra; nyaki redő jelenleg (most más a mérce, mint a 12. hetin) - NF - 2,9mm. Ez a 18. heti uh-n 6mm-ig jó. Ezt magyarázta közben a kérdéseimre, mert bombáztam rendesen. Megkérdeztem mindent, ami eszembe jutott, és megkaptam mindenre a választ :):):) Mivel ez az uh a 16. héten volt, ezért volt pár dolog, amit nem tudott megnézni, mert még pici a babóca, de nagyon igyekezett. Megnézte a száját, tökéletes.
A praenatalis rés... tippelek, hogy a kutacs...kerestem a neten, de nem találtam meg.


Beszámoztam Babszi arcát - bizarr lett, de egyértelmű (1,4 szemek, 2 orr, 3 száj) -, ugyanis ha valaki szemből gondolja a babát, akkor jól frászt kap :) Babó kissé profilból látszik, kis szépség. Jaja, most már egész tutira KISLÁNY, láthatóak voltak a szeméremajkak a vizsgálat alatt, úgyhogy ez már kőbe van véééésveeee. Kaptam dvd-t, ahogy a 12. hetiről is, majd apa is megnézi. Hihetetlen, hogy a férjem mit össze tud izgulni egy-egy ilyen vizsgálat eredményét várva, aranyos :)



2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a jó eredményekhez!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Már ezügyben kezdek felengedni, és nem stresszelek - túl sokat.

    VálaszTörlés