A fogantatástól...
.

2011. április 1., péntek

Progeszteron (12+0)

Ma reggel MM-ben kezdtem, progeszteron-vérvétel volt. Külön kértem, hogy pdf-be küldjék az eredményt, erre elküldték word-ben, egy nagy katyvasz az egész, alig bírtam kisilabizálni az eredményt a rengeteg személyes adat egyvelege között. Küldtem levelet, hogy legyenek szívesek pdf-ben elküldeni, eddig még semmi. Ezért szeretem a nőgyógyászomnál megejteni a vérvételt, mert MM-től nem ez az első alkalom. A múltkor a "sokhormonos" vérvételem eredményeit voltak képesek elküldeni egy mondatban!!!

Progeszteron: 135 nmol/l - CSÚCS!

Mindez reggel 9előtt 5perccel, miközben az utolsó utróadag hajnali kettőkor került be. Szóval úgy néz ki, hogy valóban elkezdett dolgozni a lepény. Doki szerint nem lesz szükség az utolsó (25.) injekcióra, holnaptól kezdjem leépíteni az Utrogestant, minden nappal egy bogyóval kevesebb. Tehát a mai napig 9 db (3x3/nap) volt, holnap 8, holnapután 7...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése