A fogantatástól...
.

2011. április 13., szerda

Progeszteron (13+4)



A legeslegeslegeslegutolsó bogyót tegnap még nem használtam fel - vérvétel előtt -, előző nap összesen kettő került be. Mára már nincs semmi, és remélem, hogy szépen beállt a progim.

Dokim mondta, hogy rajtam kívül eddig 2 lány volt a praxisában, aki így ingadozott progeszteron-szinten, és ott is bevetette a "nehéztűzérséget". Én és velem együtt egy másik lány jól reagáltunk a rengeteg erőfeszítésre, de mesélte, hogy sajnos a harmadik sorstársunknak semmivel sem lehetett felhozni... sajnos... 2:1 a doki javára.

Jövőhéten elmegyek még egy utolsó ellenőrzésre, akkor már egy hete nem lesz utró a láthatáron.

3 megjegyzés:

  1. Szija!

    Hát, ez eléggé izgi... de biztosan minden rendben lesz :)

    Nem is gondoltam volna, hogy ilyen izgi a terhességed neked is :(

    VálaszTörlés
  2. Szióka! Köszönöm, viszont kívánom! Hát, nem unatkoztam, az biztos.

    VálaszTörlés
  3. Remélem, hogy mostantól szétunom majd az agyam szülésig :):):)

    VálaszTörlés