A fogantatástól...
.

2011. március 18., péntek

VV 9+6

Legalább van értelme a szúrkálásnak :)
Egyébként pont a vérvétel időpontjában lett volna esedékes a köv. adag Utró, úgyhogy ez fergeteges mindenhez képest. Már csak pár hetet kell kibekkelni, utána remélem, hogy a méhlepény tényleg dolgozik majd az ügyön, ahogy az meg vagyon írva!

Tegnap mondtam épp a dokimnak, hogy tutira növekedett a progeszteronom, mert azt olvastam, hogy a magas progi növeli a női libidót, és manapság... ugye... ;-) Ezen annyira röhögött. 


Délután lefeküdtem aludni, úgyhogy ezért csak most néztem meg a mailemet. Azt álmodtam, hogy átjött hozzánk a Havas (tanár úr), ő volt a gyerekorvosunk és megkérdezte, hogy megkaptam-e már a vv-eredményét. Mondtam, hogy még nem... ragaszkodott hozzá, hogy megnézzem. Na, álmombeli vérvételeredmény progeszteronszintje 444 volt. Kérdezte, hogy jól érzem-e magam, mert erre már ellenanyagot kellene szednem, annyira az egekben van.  Tiszta pánikos szívdobogásra ébredtem ezek után, és néztem meg a szerényebb eredményeimet :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése