A fogantatástól...
.

2011. március 17., csütörtök

UH 9+6

Szarrá áztam, mire megérkeztem dokihoz. Papírtörlőkbe itattam fel a hajamról a vizet :) Nem telik esernyőre ;-) Na jól van, telik, csak mindegyik a kocsiban van, a kocsi meg apánál... Egy biztos, sokat nem használom őket. Mindenesetre megalapozta a jókedvemet, hogy csorgott rólam a víz, mert ilyenkor tényleg csak röhögni lehet magadon.

A lényeg:
Manuális vizsgálatot most sem kerülhettem el, pedig elővettem a rábeszélőkém, hogy a "múltkor is volt"..., de süket fülekre talált.
Baba gyönyörűen mozgott, kapálózott, rugdalózott, "integetett", láthattam a köldökzsinórt, minden végtagját (ez még nem az az uh, ahol megszámolhatom az ujjait). Amúgy hihetetlen volt... minden terhesség egy CSODA!

CRL: 28mm (doki szerint az átlag ilyenkor 26mm - én úgy vettem észre, hogy előszeretettel lefelé kerekít :)) A táblázataim szerint teljesen OK!
Szerintem elég jól kivehető a képen, átlósan fekszik, fent balkéz-felé a feje, aztán a kezei, majd a teste (kis hóember).

Doki kérdezett a Down-szűrésről, hogy akarok-e vértesztet? Bár - teszi hozzá - ön még nincs 35 éves, de érdemes meggondolni. Jaja, mondom, már nem is emlékszem, hogy mikor voltam 35 éves, oly' régen volt :):):) NEM HITTE EEEEEEL! FRANKÓN! Jólesett :)
Ezek után elmondtam neki, hogy ÉN miként gondolom, hogy lesz:
- 12. heti uh Istenhegyi géndiagnosztikai központban
- kombinált teszt az uh-val egy időben (ingyenes?)
- integrált vérteszt (12. és 15. héten vett vérből)
- 16. hét AFP
 

Amennyiben bármelyik difis, bevállalom az amniót. Doki elégedetten hátradőlt, elképzeltem egy virtuális vállveregetést :):):) Átmentem.

Holnap meglesz a progivérvétel eredménye, ugyanis mégis náluk vetettem le ma. Tiszta beteg voltam péntektől kezdve (az egész család dögrováson volt), úgyhogy örültem, hogy éltem eddig. Jövőhéten csütörtökön lesz még egy UH, aztán már mondhatni, hogy "nem találkozunk többet", mert utána már csak a genetikai lesz máshol, majd a szülészorvossal felvenni a kapcsolatot. Holnap be is jelentkezek 12. hetire. Na, az tényleg izgalmas uh, sok múlik rajta, nagyon-nagyon fontos, hogy jó szonográfushoz menjen az ember!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése