A fogantatástól...
.

2011. március 18., péntek

Szuri 10./25.

Kevésbé hősies ez az injekciós-dolog, mint gondoltam, ugyanis nem fáj, csak kellemetlen, hogy épp fenékbe szúrnak. Elvileg fájnia kéne, mert olajos és izomba adják, le sem írom, hogy milyen vastag tűvel... úgyhogy egy pillanatig megfordult a fejemben, lehet, hogy van valami bajom, hogy nem fáj :):):) Eddig 6 különböző embernél jártam ez ügyben, és mind okés volt. Ami macerás, az, hogy eljussak a tett színhelyére, kivárjam a sorom (ügyeleten ez sokszor necces, mert olyan iszonyat büdös emberek fordulnak meg ott a váróban, mintha rohadnának...).

Az asszisztenssel is beszéltem a Down-szűrésről, hogy milyen későre kaptam időpontot és mennyire idegesít ez a várakozás. Megnyugtatott, hogy 1. még nem vagyok harminc (?), 2. 3. gyereknél nem gyakori.

Ha az életkorom ilyen ütemben fog csökkenni, egy hónap múlva mehetek vissza az óvodába :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése