A fogantatástól...
.

2011. március 16., szerda

Kiskönyv

Reggel védőnőnél kezdtem, mert holnap kinyír a dokim, ha nem kapja meg a kiskönyvem. 40perc alatt sikerült végeznünk, rekord.

Szerintem a jelenlegi terhesgondozási könyv undorítóan csúnya! Aki azt hitte, hogy a fehér után nem lehet rosszabb, akkor az jól nézze meg EZT!

Miután nem lehet reklámfelületként használni eme kiadványt (talán két éve), azóta lett ilyen igénytelen. A fotón balról jobbra az eddigi kiskönyveim, nomeg a mostani. Természetesen be fogom kötni valami szép és színes borítóba :):):) Nem mintha a külcsín bármit is számítana itt, de utálom a ronda dolgokat!
Emlékszem, mikor megkaptam a szép kiskönyveimet, olyan büszke voltam, ezek a füzetek annyira jellegzetesek, hogy már messziről hirdették: kismama vaaagy!

4 megjegyzés:

  1. Nofene :) nekem fehér volt.De a lényeg,gratula a könyvhöz,színe alapján lehet jósolni? :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Jósolhatsz, szerintem bejön, ha lányra gondolsz ;-) De tulképp most a védőnőnél CSAK ez a piszkosrózsaszínújrapapír van. Még állítólag létezik hasonlóan ronda zöldben is :):):) Inkább lett volna fehér! :)

    VálaszTörlés
  3. Jajjj de jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó, megkönnyeztem :-)

    VálaszTörlés
  4. Édi vagy :)

    Ezt is megértük mi? :):):)

    VálaszTörlés