A fogantatástól...
.

2011. március 25., péntek

Kell... Nem kell... Kellett volna... Nem kellett volna... amnió?!

Rengeteget sütöm itthon az agyam, hogy legyen-e amnio v. sem, avagy CVS legyen?! Arra jutottam, hogy elmegyek 2 (!) db 12. heti uh-ra két különböző helyre. A 2. helyen (12+5) vetetem le a kombihoz a vért, valamint valószínűleg integrált tesztet is kérek majd. "Több szem, többet lát". Félek az 1% vetéléstől, ugyanis nekem sokkal több százalék a vetélési rátám a fizikai tényezőim függvényében, úgyhogy ha lehet, kihagynám, de csak akkor, ha meggyőző eredményeket kapok az egészséges magzatomról. Ráadásul 4D uh-ra is el fogok menni a 15. héten, az is elég sokat számít. Bízok benne, hogy minden jól megy, ahogy eddig is! Most direkt kihagytam a csütörtöki ultrahangot, mondván, szerdáig ne zaklassam a kölyköt :):):) Köv. komment csak az első 12. hetes uh után, azaz jövőhét szerdán, késő délután!

Addig csendesen fövök a levemben meg ilyenek :) Babóca amúgy jól van, szépen mozgolódik, főleg akkor érzem, mikor fekszek, szerintem nagyon klassz, hogy minél többedik terhesség, annál hamarabb érzed :) Előző gyerekeknél a fiamat a 16-17. héten éreztem már biztosra, a lányomat a 10-11. héten, ezt a csemetét pedig a 9. héttől érzem.

4 megjegyzés:

  1. Nem mondod,máris?Nem is hittem volna!De jó!! Csodás érzés!

    VálaszTörlés
  2. Miért nem tudom az utolsó bejegyzésed megnézni?..

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó érzés, mikor rúgkapál, de még alig-alig érezni, olyan, mint tényleg a lepkeszárnyak.

    Azért nem tudtad a tegnapi bejegyzést megnézni, mert nem sikerült befejeznem az írást, olyan fáradt voltam, véletlen nyomtam a közzététel gombra - gondolom pont elkaptad a pillanatot (kis szemfüles) :) -, majd azonnal beraktam a piszkozatok közé. Így a tegnapi dátummal, de ma jelent meg, mikor befejeztem a szerkesztését és közzétettem újra.

    VálaszTörlés
  4. Oké oké :) csak már azt hittem gond van...örülök!

    VálaszTörlés