A fogantatástól...
.

2011. március 8., kedd

8+4 VV




Mivel a 3x2-ről 3x3-ra emelt Utrogestan csak kettővel (!!!) emelte a progiszintem csütörtök óta, ezért holnap megyek progeszteron-injekcióért. 5doboz (25db), minden nap egyet kell beadni a fenékizomba, mellette továbbra is nyomni a 3x3 utrogestant.  Csütörtökön megyek az orvosomhoz, kapok tőle egy papírt, melyet meglobogtatva ügyeleten bármikor kénytelenek seggbeszúrni engem :)

Hétköznap megoldom, mert nagyon jóban vagyok a körzetivel és asszisztensével, úgyhogy ott beadják nekem, a hétvége lesz a kuncsorgós-ügyeletes.

Barátnőmmel épp arról beszéltünk, lehet, hogy nekem mindig is alacsonyabb volt a progim, mindkét gyereknél, mert ez a "komfort-progeszteronértékem", de mivel akkor nem mértük, nem lehet tudni, úgyhogy inkább féljünk és nyomjuk fel :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése