A fogantatástól...
.

2011. február 28., hétfő

Védőnő

Felhívtam a védőnőmet a múlt héten - egy nagyon jó fej, segítőkész korombeli nő. Megbeszéltem vele, ha nem muszáj, akkor nem kapkodnám el a kiskönyvet. Mondta, hogy már nincs semmiféle előírás, hogy mikor legyen az első védőnői látogatás, úgyhogy akkor menjek be hozzá, amikor már nyugiban vagyok és úgy gondolom. Tehát lebeszéltem vele, hogy a 12. heti uh után folyamodok a könyvemért :)

Leleteket kapok minden egyes nőgyógyászati vizsgálat után, lesz könyvem is, mert az ugye kell..., de nem kapkodom el, menjünk biztosra! Bár nem ezen áll vagy bukik, mégis, nekem ez most a babonám, nem a babaruhavásárlás.

Jut eszembe, megvettem a gyerek első játékát, ami csak az övé, nem a tesóktól örökölte. Nagyon jó ránéznem nap mint nap, meg az uh-fotókra, kis kapaszkodó, kis optimizmus a terhességemmel kapcsolatban:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése