A fogantatástól...
.

2011. február 25., péntek

UH 7+0 (CIRIS - III. Montevideo u.)

Ahogy az várható volt, csak elmentem egy második dokihoz, egy nagyon jó géppel felszerelt intézménybe :) Láttam a babánkat, láttam és hallottam a szívverését, szép nagy a petezsák is. Mindent lemért és megnyugtatott, hogy nagyon szépen fejlődik, gyönyörű, amilyennek lennie kell, az arányok is jók (petezsák-baba), szóval "nyugodjon meg" :):):)

Még a vizsgálat előtt pár dologról beszéltem vele, ami alapján, elöljáróban azt mondta, hogy feltehetőleg a baba később fogant (ezt az uh megerősítette), de a fotókon, amiket vittem, ő egyenletes, bíztató fejlődést lát a terhességben, de "mindjárt megnézzük". Még elmondta, hogy a 9. hét után lehet a leginkább megnyugodni, mivel addig minden 5. nő elvetél, de utána már csak minden 2000. Én már azt hiszem, hogy 85%-ban megnyugodtam, úgy érzem. Ilyet szól, hogy pihenjek sokat, ezt a két hetet bekkeljem ki :)

Faggattam, hogy az alacsony progi szint miatt kezdett-e lassan nőni a hcg-érték..., de ezt kizárta, mondta, hogy NEM, hanem később fogant. Soroltam neki a dátumokat, utolsó mesi (jan.07), hcg 7,5 (02.01.), onnantól szedtem a progit, keddre már cirka 11.600... mondja, hogy ez szuper, nagyon jó, teljesen jó! Nagyon jó időpontban kezdtem használni az Utrót!

UH-nál a legelső kommentje, hogy furcsa a méhem alakja, elhelyezkedése, ilyet még nem látott... jaja, a másik dokim sem, és ő még "élőben" is látta :) A méhnyak még furább. Láttam az előző csaszik hegét az uh-n - szépen megmutogatott mindent -, tök érdekes volt. A baba jó messze van tőlük, úgyhogy ezzel sem lesz gond. Pontosan nem tudta belőni a bébi helyét, de nem is csodálom.

Hát ennyi röviden, vagy nem röviden :) Majd rakok fel később képeket is. Úgy, de úgy megnyugodtam, teljesen megérte ez az újabb doki, az újabb megerősítés, mivel szükségem volt rá, úgyhogy szép lesz a hétvégém :):):)

A doki nagyon kedves volt, nagyon fiatal, és nagyon pozitív, végig mosolygott! Nagyon azon volt, hogy megnyugtasson, milliószor elmondta, hogy nagyon-nagyon szépen alakul a baba :)

5 megjegyzés:

  1. Véletlen találtam a blogra. Mi is a CIRIS-be járunk és nagyon elégedettek vagyunk a kezeléssel, a szakemberekkel. Nálunk a párommal van a probléma. Férfiként persze nehezen szánta rá magát, hogy elmenjen, mert a férfi meddőség kifejezés nincs a szótárjában, de a cirisben nagyon jól megnyugtatták, úgyhogy most már minde rendben lesz és alig várom, hogy én is ilyen képeket nézegessek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon DRUKKOLOK Nektek!!! +++++++++++++
    Tetszik a Cirisben, hogy kedvesek és tényleg igyekeznek hamar időpontot adni, nomeg van sürgősségi telefonszámuk, ha valami probléma adódna hétvégén v. ilyenek, ez elég nagy biztonságot ad az ottani pároknak az biztos. Én is teljesen meg vagyok velük elégedve, bár kevés alkalommal fordultam meg náluk, viszont CSAK jókat hallottam róluk. Kívánom, hogy minél hamarabb nálatok is ilyen, meg még ilyenebb képek készüljenek!

    VálaszTörlés
  3. Az UH-gépük fergeteges, úgyhogy sokkal jobb képeket kapsz majd, mint én a meddőségi dokimnál, ugyanis ebben a blogban a képek java része nála készült magánrendelésen, nem Cirisben az ultramodern géppel :(

    A bloglistámban van Nyonyeszka blogja, ők a kezdetektől a végéig a Cirisbe jártak.

    VálaszTörlés
  4. Igen, nagyon jól felszerelt a Ciris. Férfi meddőségbe pedig nagyon ott vannak. Tudod, írtam, hogy nálunk a párommal van a baj, de úgy tűnik orvosolható :) Megkeresem Nyonyeszkát tapasztalatcserére, köszi! Szép napot!

    VálaszTörlés
  5. Akkor jó eszmecserét Nyonyeszkával :) Mihamarabb + tesztet kívánok, és legkésőbb a 12. héten azért írj, hogy megvan a Baba :)!

    VálaszTörlés