A fogantatástól...
.

2011. február 15., kedd

UH 5+4

Én petezsákra és szikhólyagra számítottam, a doki szerint még korai. Nagy nehezen (rossz a méhem fekvése) megtalálta a gestacios gyűrűt - mi a franc ez (?) -, 7mm. Szerinte ez jó. Kaptam képet, este felrakom. Mondja, hogy a közepén lévő fekete folt lesz a baba... Hánemtom...
Szóval ez lehet, hogy rossz hír, azaz az adatok nekem nem stimmelnek az általam vártakhoz képest.
Nincs viszonyítási alapom előző terhességekkel, hiszen fiammal a 7. héten voltam 1. uh-on, akkor már dobogott a szíve, lányommal a 6+5-ön és neki is dobogott a szíve (4+3-on, ahogy már írtam, még semmit sem láttak). Róluk nem kaptam semmi papírt, hogy ennyi v. annyi volt a méretük, ezért esz a fene.

Jövőhéten megyek a 6+4-en, és lehet, hogy infarktust kapok addig!!!

Találtam egy táblázatot, de nem vagyok benne biztos, hogy ez ugyanaz a gest.gyűrű...
"A gestatios gyűrű először az 5. hét közepén ábrázolódik, kis, gömbölyű
echomentes képletként az endometriumon belül, térfogata 1,5-2,0 cm3, jól elkülöníthető a pseudogestatios gyűrűtől. A fejlődő embrió jeleként a kis, másodlagos szikhólyag látható legkorábban." http://aok.pte.hu/docs/phd/file/dolgozatok/2008/Vizer_Miklos_PhD_dolgozatf.pdf

Pár óra múlva érkezik a laborleletem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése