A fogantatástól...
.

2011. február 9., szerda

Uh 4+4 és Vérvétel (Hcg, Progi), nomeg Cytologia...fúúúúj

Február 08.
11.40-re értem pont oda, csontra! Rögtön levette asszisztens a vért, majd be a dokihoz. Elolvasta a kórelőzményemet, és közölte, hogy egy "csoda" vagyok, amiért még egy terhességet be merek vállalni a kórelőzményeim miatt - tök őszintén mondta, szinte meghatódtam pár pillanatra. A lényeg, hogy áprilisban volt a rákszűrés, filózott, hogy legyen-e, mondtam, hogy ráér, erre nem válaszolt semmit.

Fel a székre, majd bakker, jött a rákszűrés. Baromira váratlan és szar volt, rendkívül szenvedtem. Nekem egy ilyenre legalább egy hét kell felkészülni. Szerintem ezeket a szerszámokat kínzásra még a mai napig használják... nagyon kemény, mint a spanyol inkvizíció. Tényleg majdnem könnyekre fakadtam...

Aztán a manuális vizsgálat, szétnyomkodta a hasam, az is rohadtul fájt. A bránert már meg sem éreztem az uh-on, addigra kinyúltam. Én láttam valami fekete pacát, de nem fűzött hozzá kommentárt a doki, úgyhogy valszeg nincs jelentősége (hacsak nem a gyerek, vagy valami rákféleség... - csak szólt volna :)). Megcsodálhattam magam belülről, a gyönyörű méhfalamat. Remélem, hogy tényleg ott a gyerek, mert ezek után már ott kell lennie!!!

Status: ép portio, nagyobb méh egyenes állásban, környezete szabad. Cyto levéve. UH. endometrium 16mm, gravida még nem látható. Ép adnexek. Dg: Grav.susp.

Számomra ez annyi, hogy abszolút terhesnek tűnik a méhem, mégha nem is látható, de a jelek alapján lesz ott gyerek.

16.24-kor kaptam meg e-mailen a vérvétel eredményét:

Le lettem tiltva a tesztelésről, ORVOS által, "hivatalosan" :) Mert elkezdtem pampogni Neki a rossz tapasztalataimról, úgyhogy kaptam egy kis letolást.

Egyébként egy nagyon fasza doki, kedvelem, bírom már, ahogy kinéz, szóval roppant belevetem a bizalmam, ráadásul ő komolyan vette, hogy alacsony a progi és ellentmondást nem tűrően elsején azonnal elszalajtott gyógyszertárba. Úgy néz ki, hogy működik a dolog. Sajna, csak a 12. hétig vállal terhesgondozást, de szülés után hozzá fogok járni, mert egy nagyon alapos hapsi!

Persze nem akarom elkiabálni ezt a terhességet, hisz egy üres petezsák is generálhat hcg-t - úgy tudom -, szóval a 12. heti klassz uh után már nagydobra verhetem, addig meg jobb halkan örülni. Tüneteim továbbra is megvannak, mellfeszülés, hasfájás (szedem a m.citricii-t,) szédülés, hányinger, aluszékonyság (most délután kipihentem magam és a jó hírek miatt pislogok itt a gép előtt :)). De őszintén? Még mindig parázok!

2 megjegyzés:

  1. Tudom, min mész keresztül drágám, hisz én is átéltem, de próbáld meg úgy felfogni, hogy lesz, ami lesz, örülünk annak ami épp van (hcg), és várjuk a következő lépést (uh jövő hét). Nem gondolunk másra, csak a köv hétre, arra koncentrálunk, hogy minden rendben lesz. Na meg foglald el magad, 2 gyerek mellett nem lesz nehéz...

    VálaszTörlés
  2. Fejben nagyon igyekszek, mindig csak a köv. lépés, mert aztán elkezdek kombinálni, aminek nem szokott jó vége lenni. Jövőhét, jövőhéten már egy petezsák és a szikhólyag kell látszon, és naggggyon fontos, hogy megfelelő méretű legyen, ahogy a tankönyvben. Minden egyes uh-nál kell produkálnia a tk-i méreteket, különben bepánikolok, az tuti.

    VálaszTörlés